کوئنتین تارانتینو خواهان رده‌سنی بزرگسال برای فیلم Star Trek است

5 September 2018 - 09:00

کارل اربن (Karl Urban)، بازیگر مجموعه فیلم‌های Star Trek «پیشتازان فضا»، اعلام کرده که کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino)، کارگردان معروف آثاری نظیر Django Unchained «جانگوی آزاد شده» و The Hateful Eight «هشت نفرت‌انگیز»، خواهان رده‌سنی بزرگسال برای فیلم جدید این مجموعه است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

وضعیت فرانچایز پیشتازان فضا، با دو پروژه در دست ساخت، هنوز مشخص نیست و معلوم نشده چه بر سر این پروژه‌ها خواهد آمد. یکی از آن‌ها چهارمین قسمت از سری جدید پیشتازان فضا و ادامه‌ی Star Trek Beyond «فراتر از پیشتازان فضا» محسوب می‌شود و دیگری هم قرار است براساس ایده‌ داستانی تارانتینو ساخته شود. در اوایل شنیده شده بود که تارانتینو خودش وظیفه‌ی ساخت این فیلم را برعهده خواهد گرفت و این شایعه موجب اشتیاق فراوان طرف‌داران این مجموعه شد. با این‌حال هنوز اطلاعاتی درباره‌ی این اثر منتشر نشده و هیچ تاییدی مبنی بر ساخت آن هم شنیده نشده و مشخص نیست که آینده‌ی این فیلم چه خواهد بود. علاوه‌ بر این، سوال‌ها و ابهام‌های زیادی هم درباره خط داستانی تارانتینو وجود دارد که برای مثال می‌توان به رده‌سنی آن اشاره کرد. با توجه به کارنامه‌ی تارانتینو، خیلی‌ از طرف‌داران می‌خواهند بدانند که آیا فیلم جدید پیشتازان فضا هم مثل دیگر آثار تارانتینو، رده‌سنی بزرگسال خواهد داشت یا نه.

بازیگران زیادی از این مجموعه علاقه خود را به یک فیلم بزرگسال و وجود خشونتی به سبک تارانتینو نشان داده‌اند. حال به گفته‌ی کارل اربن، خود تارانتینو هم از علاقه‌اش برای رده‌سنی بزرگسال صحبت‌هایی کرده است. او در طی مصاحبه‌ای اعلام کرده تارانتینو از همان ابتدا که ایده‌ی داستانش را با جی. جی. آبرامز (J.J. Abrams) در میان گذاشته، رده‌سنی و بزرگسال بودن آن را هم مطرح کرده است.

با وجود علاقه طرف‌داران، دست‌اندرکاران و خود تارانتینو برای فیلمی از پیشتازان فضا با خشونت بالا، بعید به نظر می‌رسد که کمپانی‌های پارامونت (Paramount) و بد روبات (Bad Robot) چراغ سبز نشان ندهند و راه قبلی خود برای ساخت فیلم‌های خانوادگی با خشونت پایین را ادامه دهند. همچنین فیلم‌های Deadpool «ددپول» و Logan «لوگان» هم نشان داده‌اند که آثار بزرگسال می‌توانند موفقیت‌آمیز باشند. با این‌حال باید منتظر باشیم و ببینیم که در آینده استودیوهای فیلم‌سازی چه تصمیمی خواهند گرفت.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.