تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Jungle Cruise منتشر شد

5 September 2018 - 09:30

دواین جانسون «Dwayne Johnson» در صفحه اینستاگرام خود تصویری از پشت صحنه فیلم Jungle Cruise محصول کمپانی دیزنی منتشر کرد. در این تصویر جانسون یک آناکوندا را به همراه جک وایت‌هال «Jack Whitehall» به دست گرفته است. شما می‌توانید این تصویر را در پایان خبر مشاهده کنید. با سینماگیمفا همراه باشید.

از ستارگان این فیلم می‌توان به امیلی بلانت «Emily Blunt»، ادگار رامیرز «Edgar Ramirez»، جسی پلمونس «Jesse Plemons»، پل جیاماتی «Paul Giamatti» و جک وایت‌هال اشاره کرد.

در این فیلم جانسون به همراه برادر «وایت‌هال» و خواهرش «بلانت» به یک ماجراجویی می‌روند تا درختی با نیروی شفا بخشی را پیدا کنند. رامیرز نقش یک شخصیت منفی را ایفا خواهد کرد. گزارشات گویای این موضوع است که او در نقش دشمن جانسنون خواهد بود و این به این معنا است که دشمنان و تهدید‌های متعددی جان بلانت و جانسون را به‌خطر خواهند انداخت.

فیلم‌نامه Jungle Cruise که توسط جی. دی. پاین (J. D. Payne) و پاتریک مک‌کی (Patrick McKay) نوشته شده، اخیرا توسط مایکل گرین (Michael Green) بازنویسی شده است. جانسون به همراه شریکانش دنی گارسیا (Dany Garcia) و هیرام گارسیا (Hiram Garcia) از کمپانی Bucks Productions و بو فلین (Beau Flynn) از کمپانی Flynn Picture Co این فیلم را می‌سازد. جان داویس (John Davis) و جان فاکس (John Fox) از Davis Entertainment نیز به ساخت این فیلم کمک می‌کنند.

فیلم Jungle Cruise به فیلم‌های دیزنی براساس تم پارک مشهور دیزنی مانند The Country Bears, The Haunted Mansion, Mission To Mars, Tomorrowland و Pirates Of The Caribbean می‌پیوندد. دیزنی برای توسعه این فیلم همانند دزدان کارائیب به یک فرنچایز، برنامه‌ریزی کرده است. کار تولید این فیلم از ماه مه آغاز شد و در جمعه ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ «جمعه، ۱۹ مهر ۱۳۹۸» بر روی پرده سینماها می‌رود.

تصویر منتشر شده بر روی صفحه اینستاگرام دواین جانسون:

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.