تصاویر جدیدی از فیلم !Shazam منتشر شد

5 September 2018 - 10:00

چندی پیش تصاویر جدیدی از فیلم !Shazam «شَزَم» منتشر شد. شما می‌توانید این تصاویر را در پایان خبر مشاهده کنید. با سینماگیمفا همراه باشید.

استودیو برادران وارنر در کامیک‌کان سن‌دیگو بود که اولین تریلر فیلم ابرقهرمانی دی‌سی، Shazam! با بازی زاکاری لوی (Zachary Levi) در نقش بیلی باتسون را منتشر کرد. همه ما درون خود یک ابر قهرمان داریم که یک جادو باید آن را بیرون آورد. این موضوع در مورد بیلی بتسون (Billy Batson) با فریاد کلمه Shazam اتفاق افتاد! این بچه‌ی خیابانی ۱۴ ساله به یک ابر قهرمان به نام Shazam تبدیل شد. Shazam در نسخه بزرگسال خود هر کاری را که یک نوجوان با قدرتی فوق العاده میل به انجام دارد را انجام می‌دهد. کمی با آن ها سرگرم شوید! آیا او می‌تواند پرواز کند؟ آیا او دید با اشعه ایکس دارد؟ آیا او می‌تواند از دست هایش صاعقه شلیک کند؟ آیا او می‌تواند از آزمون های اجتماعی سربلند بیرون آید؟ Shazam باید توانایی هایش را برای مبارزه با نیرو های مرگ بار شیطانی که تحت کنترل دکتر سادوس سیوانا (Dr. Thaddeus Sivana) است،به سرعت به بهترین حد ممکن برساند.

آشر انجل در نقش بیلی باتسون، و مارک استرانگ در نقش دکتر تادوس سیوانا سوپر تبهکار. جک دیلن گریزر (Jack dylan grazer) در نقش بهترین دوست بیلی و فردی و خانواده بچه‌ها مانند مری با هنرمندی گریس فولتون (Grace Fulton)؛ دارلا با هنرمندی فیث هرمن (Faithe Herman)؛ یوجین با بازی ایان چن (Ian Chen) و پدرو با بازی خوان آرمند (Jovan Armand) دیگر بازیگران این فیلم هستند. کوپر اندروز (Cooper Andrews) و مارتا میلانز (Marta Milans) نقش ویکتور و رزا واسکوز، والدین بچه‌ها، را با ران کفاس جونز در نقش جادوگر بازی می‌کنند.

دیوید اف. سندبرگ (David F. Sandberg) کارگردان فیلم است. پیتر سافران (Peter Safran) نیز تولید فیلم را برعهده دارد. هنری گیدن (Henry Gayden) و دارن لمک (Darren Lemke) نیز فیلم‌نامه کار را نوشته‌اند.

تصاویر منتشر شده از فیلم !Shazam:

 

منبع: Comicbook

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.