جان بویگا تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم ترسناک A Spriggan را برعهده دارد

5 September 2018 - 13:30

با توجه به گزارشات خبرگزاری ددلاین (Deadline)، جان بویگا (John Boyega)، که در اخیرا در مجموعه‌های Star Wars «جنگ ستارگان» و Pacific Rim «حاشیه اقیانوس آرام» دیده شده، قرار است وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم ترسناک A Spriggan «یک اسپریگان» را برعهده داشته باشد. این فیلم توسط کیر باروز (Keir Burrows) کارگردانی می‌شود و ژوزفین رز (Josephine Rose) هم تهیه‌کننده‌ی آن خواهد بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جان بویگا، که در حال حاضر به ایفای نقش در Star Wars: Episode IX «جنگ ستارگان: قسمت نهم» می‌پردازد، درباره‌ی این پروژه گفته:

«من خیلی هیجان‌زده هستم که به فیلم یک اسپریگان و تیم سازندگی آن اضافه شده‌ام. در این پروژه من به دنبال ساخت فیلمی کارگردان ‌محور با دنیایی تازه و بخش‌های سینماتیک هستم و همچنین قرار است با ژوزفین رز، تهیه‌کننده‌ی دیگری که او هم همان دید خلاق و جاه‌طلبی تجاری را داراست، همکاری کنم. ما همچنین خیلی مشتاق هستیم که با کیر باروز کار کنیم تا داستان یک اسپریگان را به تصویر بکشیم.»

هنوز هیچ بازیگری برای هنرنمایی در فیلم یک اسپریگان انتخاب نشده اما سازندگان و دست‌اندرکاران بزرگی مثل نیل کوربلد (Neil Corbould)، آماندا مک‌آرتور (Amanda McArthur) و جری واسبنتر (Gerry Vasbenter) بر روی این اثر کار خواهند کرد. با توجه به گزارشات، این فیلم به ترول‌های افسانه‌ای اسکاندیناوی، که موجودات زشت، پیر به همراه سرهایی بزرگ هستند، مرتبط خواهد بود. در این افسانه آمده که ترول‌ها درواقع روح غول‌ها هستند و توانایی تغییر اندازه دارند.

هنوز مشخص نشده فیلم‌برداری فیلم یک اسپریگان کی آغاز می‌شود و همچنین باید منتظر اعلام تاریخ اکران آن هم باشیم.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.