هنری کویل نقش گرالت ریویایی را در سریال The Witcherبازی می‌کند

5 September 2018 - 16:24

شبکه تلویزیونی نتفلیکس رسما اعلام کرد که هنری کویل (Henry Cavill)، بازیگر اصلی سریال اقتباسیِ The Witcher خواهد بود. کویل قرار است نقش گرالت ریویایی (Geralt of Rivia)، شخصیت اصلی این اقتباس فانتزی-حماسی را بازی کند.

لارن اشمیت (Lauren Schmit)، تهیه کننده‌ی اجرایی و شورانر سریال، گرالت را اینگونه توصیف می‌کند: گرالت یک شخصیت تودار، محتاط، متوازن، قوی، و درنده است. او نرمی و ملایمت خاصی در قلبش دارد که هیچوقت تا پایان ماجرا آن را نشان نمی‌دهد، و حتی اگر آن را نشان دهد آن را بصورت خیلی کمی بروز می‌دهد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

این سریال براساس سری کتاب‌های پرفروش The Witcherساخته شده است. The Witcher یک داستان حماسی درباره‌ ارزش‌هایی همچون خانواده و ایمان است. گرالت که یک شکارچی هیولای تنهاست، در تلاش است تا جایگاه خود را در جامعه‌ای که مردمش از حیوانات وحشی هم شرورتر هستند بیابد. اما زمانی که سرنوشت او را با یک جادوگر قدرتمند و شاهزاده‌ای که رازهای خطرناکی در سینه دارد، آشنا می‌سازد؛ این سه باید بیاموزند تا با هم از سرزمینی که هر روز خطرناک‌تر می‌شود، فرار کنند.

این سریالِ نتفلیکس، براساس داستان‌ها و رمان‌های آندری ساپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) که شامل هشت کتاب است ساخته خواهد شد. بازی‌های معروف The Witcher نیز براساس همین کتاب‌های کامیک تهیه و تنظیم شده است. این سری کتاب‌ها قبلا در تلویزیون لهستان نیز مورد اقتباس قرار گرفته بود.

هنری کویل اخیرا در فیلم جدید Mission Impossible: Fallout (ماموریت غیر ممکن: فال اوت) هنرنمایی کرده است؛ این فیلم علاوه بر نقدهای مثبتی که دریافت کرد، توانست با فروش جهانی بیش از ۶۴۹ میلیون دلار، هفته‌های خوبی را نیز در باکس آفیس سپری کند. کویل طرفدار پر و پا قرص داستان‌های کوتاه و رمان‌های گرالتِ آندری ساپکوفسکی است.از جمله‌ هنرنمایی‌های درخشان هِنری می‌توان به بازی او در فیلم‌های Batman v. Superman: Dawn of Justice (بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت)، Man of Steel (مرد پولادین)  و Justice League (لیگ عدالت) اشاره کرد.

اشمیت هیسریش (Schmidt Hissrich) شورانر و تهیه کننده‌ی اجرایی The Withcer خواهد بود. شان دنیل (Sean Daniel) به همراه دوستش جیسون براون (Jason Brown) تحت عنوان کمپانی شان دنیل در تهیه‌ی اجرایی این سریال دست دارند. تامک باگینسکی (Tomek Baginski) و جرک ساوکو (Jarek Sawko) از Platige Image نیز دیگر تهیه کنندگان اجرایی آن هستند.

گویا قرار است نتفلیکس اولین فصل سریال را در سال ۲۰۲۰ منتشر کند. The Witcher که هشت قسمت خواهد داشت در اروپای شرقی فیلمبرداری خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.