زمزمه‌های ساخت هشتمین فیلم فرانچایز Police Academy

5 September 2018 - 18:00

استیو گوتنبرگ (Steve Guttenberg) در اکانت توییتری خود خبر از ساخت فیلمی جدید از فرانچایز Police Academy (دانشکده پلیس) داد. گوتنبرگ در چهار فیلم این فرانچایز نقش کری ماهونی (Carey Mahoney) را ایفا نمود و حال به نظر می‌رسد که بار دیگر شاهد نقش‌آفرینی او در دنباله/ ریبوت آینده‌ی این فرانچایز خواهیم بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

گوتنبرگ در حساب توییتری‌اش چنین نوشت:

Police Academy (دانشکده پلیس) بعدی در راه است. هنوز جزئیات آن مشخص نیست اما در حال آماده شدن است.

اولین فیلم این فرانچایز در سال ۱۹۸۴ به نمایش درآمد و در مورد گروهی از کارآموزان جدید دانشکده پلیس بود که وضعیت موجود را به کلی تغییر دادند. از سال ۱۹۸۹ و به شکل سالانه، پنج فیلم دیگر این فرانچایز منتشر شدند. هفتمین و آخرین فیلم این فرانچایز تحت عنوان Police Academy: Mission to Moscow (آکادمی پلیس: ماموریت مسکو) در سال ۱۹۹۴ به سینماها آمد.

در سال ۲۰۱۲ کمپانی برادران وارنر با همکاری کمپانی New Line و تهیه‌کننده اصلی این فرانچایز یعنی پل ماسلانسکی (Paul Maslansky)، در تلاش برای ساخت فیلم جدید فرانچایز بودند. ماسلانسکی در آن زمان در این‌باره گفته بود:

این یک مدل جدید است. ما امیدواریم که استعدادهای جدید را کشف کنیم و کمدین‌های بزرگ را نیز به عنوان چاشنی به آن‌ها اضافه کنیم. این فیلم می‌تواند هر چیزی باشد اما شماره بعدی فرانچایز نخواهد بود. با این حال، ما به احتمال زیاد زمینه موسیقایی فوق‌العاده آن را حفظ خواهیم کرد.

در هفت فیلم فرانچایز Police Academy (دانشکده پلیس) علاوه بر گوتنبرگ، بازیگران دیگری نظیر جی. دابلیو. بیلی (G.W. Bailey)، باب‌کت گلدث‌ویت (Bobcat Goldthwait)، بابا اسمیت (Bubba Smith)، دیوید گراف (David Graf)، ماریون رمزی (Marion Ramsey)، مایکل وینسلو (Michael Winslow)، کیم کاترال (Kim Cattrall) و شارون استون (Sharon Stone) نقش‌آفرینی کرده بودند.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.