شورانر سریال Walking Dead از رابطه‌ی ریک و نگان در فصل ۹ خبر می‌دهد

6 September 2018 - 14:00

شورانر جدید سریال «مردگان متحرک» The Walking Dead به نام  آنجلا کنگ (Angela Kang) از رابطه جدیدی بین ریک گریمز (Rick Grimes) و دشمن سابقش، نگان (Negan) در فصل ۹ این سریال خبر می‌دهد. ریک از رنج مردم ناراحت شده است و تحت فشار جنگ‌های زیادی قرار گرفته است و  به جای اینکه نگان را در یک سلول حبس کند دلش به رحم آمد تا بتواند به کمک وی جوامع متحد را پیدا کند. به نظر می‌رسد یک جنگ داخلی در فصل ۹ به راه بیوفتد. مگی (Maggie) و داریل (Daryl) در مقابل رهبر پیشین خود یعنی نگان برای اجرای نقشه‌اش قرار می‌گیرند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

این شخصیت از ریک که خیر‌خواهی را به نمایش می‌گذارد، شگفتی بزرگی برای کسانی که با کتاب‌های کامیک The Walking Dead آشنا بودند به شمار نمی‌آید. با این وجود شورانر سریال، یعنی آنجلا کنگ درباره‌ی این جنب و جوش در پیش‌نمایش The Walking Dead گفت:

آنها (ریک و نگان) در راهی که قدم گذاشتند تلاش خواهند کرد و هر دوی آنها احساس دایناسورها را بعد از جنگ دارند! ریک در حال تلاش برای فهمیدن مرحله‌های بعدی و ماموریت‌های بعدی است و نگان نیز او را دنبال می‌کند. اما ریک باید بتواند توجیه کند که چرا گذاشته است او زنده بماند.

طبق صحبت‌های کانگ، روابط بین ریک و نگان در سریال مشابه روابط آنها در شخصیت‌های کامیکشان است. جالب توجه این است که در کامیک‌های Walking Dead به نگان نگرشی مثل شخصیت اول شده است و او را مانند یک رهبر توصیف کرده است.

از آنجایی که خروج اندرو لینکن (Andrew Lincoln) از این فصل تایید شده‌است،  The Walking Dead نیازمند شخصیتی  است که بتواند رهبر باشد و نگان قطعا نامزدی برای این موقعیت است. اگرچه تبدیل شدن یک شخصیت شرور به یک قهرمان در فصل نه دور از انتظار است، اما او به سمت ریک خواهد رفت و رهبری الکساندریا می‌تواند سوژه‌ی خوبی برای فصل‌های بعدی باشد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.