پوستر جدید فیلم At Eternity’s Gate نشان از بازی ویلیام دفو در نقش وینسنت ون گوگ دارد

5 September 2018 - 00:00

CBS Films اولین پوستر‌های فیلم بیوگرافیک At Eternity’s Gate (دردروازه ابدیت) را که بر اساس زندگی نقاش افسانه‌ای وینسنت ون گوگ است، منتشر کرد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

ژولیوس اشنابل (Julius Schnabel) که دیگر اثر بیوگرافیکش، The Diving and the Butterfly ( لباس غواصی و پروانه) در سال ۲۰۰۷ توانست نامزدی اسکار را در بخش بهترین کارگردانی برای او به ارمغان بیاورد، نویسنده و کارگردانی At Eternity’s Gate را بر عهده خواهد داشت. این فیلم راجع به شخصی خواهد بود که علی رغم شک گرایی، استهزا [ی زندگی] و تنهایی‌اش، دوست داشتنی‌ترین و خیره کننده‌ترین کارهای هنری جهان را خلق کرد. At Eternity’s Gate یک بیوگرافی معمولی نخواهد بود بلکه این فیلم براساس نامه‌ها، نظرات و توافق نامه‌های مربوط به وقایع دوران زندگی ون گوگ (با بازی ویلیام دفو William Dafoe) خواهد بود.

این فیلم علاوه بر دفو از ستارگان دیگری نیز بهره می‌برد که از این فهرست می‌توان به بازیگران ذیل اشاره کرد: اسکار ایزاک (Oscar Isaac) به عنوان پل گوگن، دوست و همکار ون گوگ که اخیرا یک فیلم اقتباسی از زندگینامه‌اش با بازی وینست کسل (Vincent Cassel) و روپرت فرند (Rupert Friend) ساخته شده است، مدز میکلسون (Mads Mikkelsen)، متیو امارلیک (Mathieu Amalric) و امانوئل سیگنر (Emmanuelle Seigner).

At Eternity’s Gate که اخیرا در فستیوال فیلم ونیز به نمایش در آمده است، علاوه بر بازخورد‌های مثبتی که دریافت کرده، توانسته است تحسین منتقدین را نیز برانگیزد، چرا که در هفتمین بازبینی‌اش موفق شد نمره‌ی ۸۶/۱۰۰ را از طرف منتقدین سینمایی سایت راتن تومیتوز بگیرد. این فیلم قرار است در تاریخ شانزدهم نوامبر سال جاری روی پرده‌‌ی سینماها برود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.