انتشار تریلر فیلم جدید مجموعه Halloween

6 September 2018 - 10:30

کمپانی‌های Universal Pictures و Blumhouse Productions تریلر ترسناک جدیدی از فیلم جدید مجموعه Halloween منتشر کردند که در ادامه و همراه با سینماگیمفا می‌توانید آن را مشاهده کنید:

در این فیلم، جیمی لی کرتیس (Jamie Lee Curtis) در نقش نمادین لوری استراد (Laurie Strode) که در آخرین مواجهه‌اش با مایکل مایرز (Michael Myers) توسط وی کشته شد، باز خواهد گشت. همچنین جودی گریر (Judy Greer) در نقش کارن استراد (Karen Strode)، دختر لوری و اندی ماتیچک (Andi Matichak) در نقش آلیسون (Allyson)، نوه دختری لوری در این فیلم ظاهر خواهند شد.

هفت دنباله از فیلم ابتدایی Halloween تاکنون ساخته شده است. قسمت دوم این مجموعه ادامه‌دهنده بخش پایانی فیلم ابتدایی بود و در آن فیلم مشخص شد که مایکل مایرز و قربانی وی، یعنی لوری استراد، در واقع خواهر و برادر هستند؛ در انتهای قسمت دوم چنین نشان داده شد که گویا مایکل مایرز کشته شده است و بازگشتی نخواهد داشت. در فیلم سوم این مجموعه با عنوان Halloween III: Season of the Witch (هالووین ۳: فصل جادوگر)، کلاً شاهد روایت داستانی جدید بودیم و هدف از ساخت این فیلم ورود به مجموعه‌ داستانی تازه‌ای بود. لازم به گفتن نیست که این فیلم شکستی مفتضحانه در گیشه داشت و طرفداران نیز اصلاً روی خوبی به قسمت سوم نشان ندادند و این ایده در نطفه خفه شد. مایکل مایرز در قسمت‌های چهارم و پنجم این مجموعه بار دیگر به زندگی بازمی‌گردد. ولی خب این بار نوبت قسمت هفتم با عنوان Halloween H20: 20 Years Later (هالووین اچ۲۰: بیست سال بعد) می‌رسد که این فیلم به‌ گونه‌ای قسمت چهارم، پنجم و ششم را نادیده می‌گیرد. باید گفت که این فیلم در واقع دنباله‌ای مستقیم بر قسمت اول و دوم بود و در گیشه نیز با فروش ۸۵ میلیون دلاری آنچنان هم بد کار نکرد. سرانجام در فیلم Halloween: Resurrection (هالووین: رستاخیز) بود که مایکل مایرز خواهر خود، لوری استراد را می‌کشد. بعد از آن در سال ۲۰۰۷ شاهد اکران ریبوتی از این مجموعه با کارگردانی راب زامبی (Rob Zombie) بودیم. وی در سال ۲۰۰۹ قسمت دوم فیلم ابتدایی خود را نیز کارگردانی کرد.

استاد ژانر ترسناک، جان کارپنتر (John Carpenter)، به اصرار تهیه‌کننده‌ی مشهور این ژانر یعنی جیسون بلوم (Jason Blum) به این پروژه پیوسته است و در مقام تهیه‌کننده اجرایی و مشاور، عوامل را همراهی خواهد کرد. همچنین دیوید گوردن گرین (David Gordon Green) و دنی مک‌براید (Danny McBride) با توجه به داستان فیلم اصلی که در سال ۱۹۷۸ توسط کارپنتر ساخته شد، فیلمنامه اثر جدید را به نگارش درمی‌آورند و گرین کارگردانی کار را نیز به عهده گرفته است.

نسخه جدید Halloween نوزدهم اکتبر ۲۰۱۸ (۲۷ مهر ۱۳۹۷) اکران خواهد شد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • مینو فرجی says:

    تریلر به شدت مهیجی بود ولی فکر نکنم من بتونم فیلم رو ببینم. گویا خیلی ترسناکه!!!

  • مازیار همتی says:

    به نظر من این فیلم ترسناک نیستش! بیشتر لجن کاری و اینا داره، مثل خون و اینا با چند تا صحنه که یهو یکی با ماسک ترسناک می‌پره وسط! مثل سری ارّه که بیشتری ها گذاشتنش توی ژانر ترسناک ولی اصلا ترسناک نبود.
    فیلم‌هایی مثل کانجرینگ و اینسایدیوس هستن که مو رو به تن آدم سیخ میکنن و واقعاً میشه بهشون گفت ترسناک.
    در هر دو صورت من اصلاً طرفدار اینجور فیلم‌ها نیستم D: