اضافه شدن بازیگران جدید به سریال آنتولوژی What/If

6 September 2018 - 10:00

سریال آنتولوژی شبکه نت‌فلیکس یعنی What/If، چهار بازیگر جدید را به لیست بازیگران درخشان سابقش اضافه کرده است. این چهار بازیگر عبارتند از: سامانتا ویر (Samantha Ware)، خوان کاستانو (Juan Castano)، کیت پاورز (Keith Powers) و سامر عثمانی (Saamer Usmani). با سینماگیمفا همراه باشید.

متاسفانه جزئیات زیادی در مورد بازیگران جدید وجود ندارد به جز نام کاراکترهای آن‌ها؛ سامانتا ویر در نقش آنجلا (Angela)، خوان کاستانو در نقش مارکوس (Marcos)، کیت پاورز در نقش تاد (Todd) و سامر عثمانی در نقش ایوری (Avery). پیش از این نیز نام بازیگرانی چون رنه زلوگر (Renée Zellweger)، جین لوی (Jane Levy) و بلیک جنر (Blake Jenner) برای نقش‌آفرینی در What/If اعلام شده بود.

سازنده این سریال مایک کلی (Mike Kelley) خواهد بود که پیش‌تر به سبب ساخت سریال Revenge (انتقام) شناخته شده است. What/If اثرات افراد قابل‌قبولی را که مرتکب اعمال ناخوشایند می‌شوند، بررسی می‌کند و زلوگر نقش آن (Anne) را در این مجموعه بازی خواهد کرد؛ زنی که هنوز داستانش مطرح نشده است. نت‌فلیکس درحال‌حاضر سفارش ساخت ۱۰ اپیزود ۶۰ دقیقه‌ای را برای فصل اول این سریال داده است. تهیه‌کنندگان اجرایی سریال عبارتند از: الکس گارتنر (Alex Gartner) و چارلز رووین (Charles Rovin)، رابرت زمکیس (Robert Zemeckis) و جک راپک (Jack Rapke)، ملیسا لوی (Melissa Loy) و مایک کلی.

نت‌فلیکس و کلی برنامه‌ای چند فصله برای سریال What/If دارند که در قالب یک آنتولوژی قرار می‌گیرد و هر فصل داستان‌های اخلاقی گوناگون با الهام از رویدادهای فرهنگی و نشان دادن قدرت تصمیم‌گیری و توانایی آن برای تغییرات بزرگ در زندگی را روایت می‌کند.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.