فیلم‌برداری IT: Chapter Two رسماً به پایان رسید

6 September 2018 - 09:00

اندرو موشیاتی «Andrew Muschietti» کارگردان فیلم IT: Chapter Two «آن: قسمت دوم» در صفحه اینستاگرام خود تصویری خونی با حضور جسیکا چستین «Jessica Chastain» منتشر کرد. موفقیت جهانی و دور از انتظار IT «آن» در سال گذشته باعث شد استودیو برادران وارنر به فکر ساخت دنباله‌ای برای آن بی‌افتند. جسیکا چستین به عنوان بورلی مارش «Beverly Marsh» بزرگ‌تر در IT: Chapter 2 نقش آفرینی می‌کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

سازندگان بر روی نقش جسیکا چستین سخت کار کردند. به تازگی فیلم‌برداری بخش بورلی درون کانادا به پایان رسیده است و به نقل از گزارش‌ها در فیلم IT: Chapter Two شاهد یک صحنه نمادین از ریچی «Richie» خواهیم بود. به نظر می‌رسد که کار فیلم‌برداری IT: Chapter Two به پایان رسیده است.

موشیاتی با انتشار عکسی به همراه جسیکا چستین در صفحه اینستاگرام خود با استفاده از هشتگ #wrappedbutnotforgotten خبر از پایان فیلم‌برداری IT: Chapter Two داد. در این عکس صورت بورلی پوشیده از خون است و به نظر می‌رسد که وی بار دیگر با پنی وایز «Pennywise» برای متوقف کردنش درگیر شده است.

ستارگان فیلم IT: Chapter Two جسیکا چستین در نقش بورلی مارش، جیمز مک‌آووری «James McAvoy» در نقش بیل دنبورا «Bill Denbrough»، بیل هیدر «Bill Hader» در نقش ریچی توزیر «Richie Tozier»، جی رایان «Jay Rayan» در نقش بن هنسکام «Ben Hanscom»، جیمز رانسون «James Ransone» در نقش ادی کاسباراک «Eddie Kaspbrak» و آیزاها مصطفی «Isaiah Mustafa» در نقش مایک هنلن «Mike Hanlon» هستند. مک‌آووری جزو اولین افرادی بود که فیلم‌برداری‌اش شروع شد و حتی اگر در فیلم Dark Phoenix «دارک فینکس» هم حضور داشته باشد، پایان فیلم‌برداری او زیاد طول نمی‌کشد.

با اتمام فیلم‌برداری فیلم IT: Chapter Two، تمامی نگاه‌ها به سمت اولین نمایش‌ها از این هستند. حدود یک سال تا بر روی پرده رفتن فیلم مانده است و از این رو ممکن است فعلاً شاهد شروع بازاریابی برای آن نباشیم. اما اگر خوش‌بین باشیم، می‌توان گفت که ممکن است برادران وارنر یک تیزر یا تریلر تا قبل از هالووین برای IT: Chapter Two منتشر کنند.

IT: Chapter Two در ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ «۱۵ شهریور ۱۳۹۸» بر روی پرده‌ سینماها می‌رود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.