مارگو رابی و ماتیاس اسخونارتس به فیلم Ruin پیوستند

6 September 2018 - 13:30

به دنبال توجه زیادی که سال گذشته نسبت به فیلم‌نامه Black List صورت گرفت، فیلم Ruin ساخته جاستین کرزل (Justin Kurzel) با در اختیار گرفتن بازیگران نامزد اسکار، مارگو رابی و ماتیاس اسخونارتس (Matthias Schoenaerts) گام بزرگی به سوی تولید فیلم برداشته است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم را کرزل با فیلم‌نامه‌ای از رایان و متیو فیرپو (Ryan and Matthew Firpo) کارگردانی می‌کند، که درباره خرابه‌های ایجاد شده بعد از جنگ جهانی دوم آلمان است و نجات‌یافته‌ای از حادثه هولوکاست (با بازی رابی) را نشان می‌دهد که باید با کاپیتان سابق (با هنرمندی اسخونارتس) متحد شود و انتقام بگیرد. این دو، با هم، اعضای نجات‌یافته از جوخه مرگ نازی‌های سابق کاپیتان را گیر می‌اندازند.

اکتبر گذشته، بحث‌هایی درباره احتمال آغاز تولید فیلم با گل گدوت (Gal Gadot) صورت گرفت اما بعد از چند ماه بی‌خبری، حالا اعلام شده که این دو ستاره جدید به فیلم پیوسته‌اند و تولید آن از اواسط سال ۲۰۱۹ در پروگ شروع می‌شود.

مارگو رابی برای بازی در نقش تحسین‌شده‌ی تونیا هاردینگ در زندگی‌نامه I, Tonya مورد توجه منتقدین قرار گرفت و نامزد اسکار بهترین بازیگر زن شد و اسخونارتس نیز در فیلم Red Sparrow با بازی جنیفر لارنس بازی کرد که به موفقیت متوسطی در باکس‌آفیس دست یافت و نمرات مثبتی دریافت کرد.

کرزل کار خود را در سال ۲۰۱۱ با درام تحسین‌شده The Showtown Murders و اقتباسی از نمایشنامه مکبث نوشته شکسپیر در سال ۲۰۱۵ آغاز کرد که هرچند فیلم دوم مورد توجه منتقدین قرار گرفت اما در باکس‌آفیس موفق نبود. وی در سال ۲۰۱۶ فرنچایز اقتباسی از بازی Assassin’s Creed را ساخت.
منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.