لباس هارلی کویین از ظاهر یک خواننده‌ی سبک راک الگو گرفته شده‌ است

6 September 2016 - 18:00

هر کس دیدگاه خود را از قیافه‌ و ظاهر قهرمانان DC دارد و به همین خاطر فیلم Suicide Squad «جوخه انتحار» هواداران را غافلگیر کرد. دیوید آیر (David Ayer) برای طراحی شخصیت‌ها آزادی عمل زیادی داشت و این طراحی متفاوت از جانب در نهایت نتیجه‌ی مطلوبی داشت و همه را راضی کرد. فیلم از لحاظ بصری مسیری کاملاً جدیدی را طی کرد، ولی شخصیت کارکترها را کاملاً حفظ کرد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

یکی از شخصیت‌هایی که ظاهرش کاملا تغییر کرد؛ هارلی کویین (Harley Quinn) بود. به نظر می‌رسد که تهییه‌کنندگان و سازندگان فیلم برای طراحی ظاهر او به میزان زیادی از خواننده‌ی بزرگ سبک راک، دبی هری (Debbie Harry)، الگو گرفته‌اند. مارگوت رابی (Margot Robbie) در این باره توضیح می‌دهد:

من حدود صد لباس مختلف را امتحان کردم، ولی بعد از دیدن یک عکس از دبی هری بلافاصله فهمیدم که این ظاهر می‌تواند کاملاً مناسب است.

در مصاحبه‌ی اخیر مارگوت رابی با یک برنامه‌ی رادیویی به اسم روو و سام (Rove And Sam)، او درباره‌ی سختی پیدا کردن یک لباس مناسب و ظاهری خوب برای هارلی کویین توضیح داد. او گفت که حداقل صد لباس مختلف را امتحان کرده، ولی در نهایت لباسی را انتخاب کرد که با دیدن عکسی از دبی هری، ستاره‌ی راک، الگو گرفته بود. مارگوت رابی بلافاصله بعد از دیدن عکس درک کرد که باید لباس و ظاهر هارلی کویین را در چه جهاتی تغییر دهد. او همچنین اعلام کرد که در زمان فیلمبرداری نحیف بودن لباس او را خیلی اذیت کرده است.

الگو گرفتن از دبی هری به نظر عاقلانه می‌رسد. مثل مارگوت رابی در نقش هارلی کویین در فیلم، دبی هری نیز ظاهری آشفته همانند خواننده‌های پانک راک (punk rock) دارد و همچنین خصوصیاتی واضح و متمایز از زیبایی زنانه را نیز در خود دارند. هر دو در کنار خشنونت و سرسختی، جذاب نیز هستند.

اینکه برای طراحی ظاهر شخصیت هارلی کویین از یک خواننده الگو گرفتند چیز عجیبی نیست و فیلم‌سازان همیشه از خواننده‌ها به عنوان الگو برای طراحی شخصیت‌های خود در فیلم استفاده کرده‌اند. هیث لجر (Heath Ledger) به طور مستقیم از الگوهای گفتاری افسانه‌ای تام ویتس (Tom Waits) برای ایفای نقش خود به عنوان جوکر تقلید کرده بود. جارد لتو (Jared Leto) نیز چند وقت پیش اعتراف کرد که از دیوید بووی (David Bowie) فقید برای ایفای نقش خود کمک گرفته است.

منبع: cinemablend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.