El Tonto اولین تجربه‌ی کارگردانی چارلی دِی

6 September 2018 - 14:46

کمپانی‌های Armory Films و Metalwork Pictures دست به دست هم می‌دهند تا فیلم El Tonto، اولین تجربه‌ی کارگردانی چارلی دی (Charlie Day) را تهیه کنند. دی همچنین فیلمنامه‌ی این اثر را نوشته و قرار است در آن ایفای نقش کند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

این فیلم کمدی که فیلمبرداری اصلی آن ماه آینده در شهر لس‌آنجلس آغاز می‌شود، داستان ابلهِ لالی را روایت می‌کند که پس از پیاده شدن از اتوبوس در شهر لس‌آنجلس سلسله‌مراتبی را طی کرده و به چهره‌ی (سلبریتی) هالیوودی محبوبی تبدیل می‌شود اما در نهایت همه را از کف می‌دهد.

کریستوفر لمول (Christopher Lemole) و تیم زاجاروس (Tim Zajaros) از کمپانی Armory Films و اندرو لویتال (Andrew Levital) از کمپانی Metalwork Pictures تهیه‌کنندگی این اثر را به همراه جان ریکارد (John Rickard) از کمپانی Wrigley Pictures و الکس سِیکس از کمپانی Page Fifty-Four Pictures بر عهده دارند.

لمول و زاجاروس در مصاحبه‌ای گفته‌اند:

مدتی است که ما به دنبال همکاری با چارلی هستیم. فیلمنامه‌ی او خنده‌دار، مسرت‌بخش و اصیل است و فیلم‌هایی نظیر این اثر دیگر ساخته نمی‌شوند. ما بسیار مشعوفیم که در اولین تجربه‌ی کارگردانی چارلی با او همکاری می‌کنیم. ما باور داریم که استعداد او هیچ حدومرزی ندارد.

استعداد دی در زمینه‌ی کمدی در دو مدیوم سینما و تلویزیون طرفداران پروپاقرصی را از میان منتقدان و مخاطبان برای او به ارمغان آورده است. او در حال حاضر سریال It’s Always Sunny in Philadelphia «فیلادلفیا همیشه آفتابی‌ست» را در حال پخش دارد. این سریال یکی از موفق‌ترین و پایاترین مجموعه‌های تاریخ تلویزیون است و فصل سیزدهم آن در تاریخ ۵ سپتامبر به روی آنتن رفت. دی مضاف بر بازی در این سریال نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن را نیز بر عهده دارد. او این مجموعه را به همراه راب مک‌الهنِی (Rob McElhenney) و گلن هاواِرتون (Glenn Howerton) خلق کرده است.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.