اطلاعات مهمی از فصل نهم سریال The Walking Dead منتشر شد

7 September 2018 - 09:30

شبکه AMC اطلاعات جدیدی از فصل نهم سریال پرطرفدار The Walking Dead «مردگان متحرک» منتشر کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

خلاصه داستان فصل هشتم (خطر اسپویل):

در فصل گذشته شاید یک جنگ تمام‌عیار بودیم. جایی که ریک گرایمز «Rick Grimes» و بازماندگان با نیگان «Negan» وارد جنگ شدند. با این که ریک توانست نیگان را شکست دهد و سرنوشت زندگی او را بر دست بگیرد، تصمیم گرفت که فرصتی دیگر به او بدهد و اعمال وی را ببخشد و یاد پسرش مرحومش یعنی کارل «Carl»را زنده نگه‌ دارد و بتواند آینده‌ای زیبا و بدون مشکل بسازد، اما این کار فقط باعث شد که بین گروه خودش تفرقه ایجاد شود.

تصویر هنری منتشر شده توسط شبکه AMC:

خلاصه داستان فصل نهم: 

در فصل نهم ما بازماندگان را یک سال و نیم پس از جنگ خواهیم دید؛ جایی که همگی تلاش می‌کنند که تمدن خود را تحت رهبری پایدار ریک بازسازی کنند. در این زمان، یک صلح نسبی بین بازماندگان ایجاد می‌شود؛ آن‌ها سعی می‌کنند که به گذشته نگاه نکنند و به بازسازی تمدن خودشان مشغول شوند. اما دنیایی که در آن زندگی می‌کنند به شدت در حال تغییر است و تغریباً تمامی سازه‌های دنیا تخریب شده‌اند و طبیعت همه‌جا را فرا گرفته است. این موضوع چالشی جدید برای بازماندگان فصل نهم سریال The Walking Dead محسوب می‌شود. زامبی‌ها زودتر از آنچه فکر می‌کنند به سراغ‌شان می‌آیند؛ اما این موضوع فقط بخشی از مشکلاتی است که پیش روی آن‌ها هست؛ مشکلاتی که تمدن‌شان را هدف قرار می‌دهد و قصد تخریبش را دارد.

آندره لینکن «Andrew Lincoln»، نورمن ریدوس «Norman Reedus»، لورن کوهان «Lauren Cohan»، دانای گرویای «Danai Gurira»، ملیسا مکبرد «Melissa McBride»، لنی جیمز «Lennie James»، آلنا میسترسون «Alanna Masterson»، جاش مک‌دریمت «Josh McDermitt»، کریستین استوآرت «Christian Serratos»، سیت گیلیام «Seth Gilliam»، راس مارکند «Ross Marquand»، آستین آملیو «Austin Amelio»، تام پین «Tom Payne»، زاندر برکلی «Xander Berkeley»، خاری پیتون «Khary Payton» و جفری دین مورگان «Jeffrey Dean Morgan» ستارگان این سریال هستند. بازیگران جدیدی که در فصل نهم خواهیم دید، رایان هورست «Ryan Hurst»، کسدی مک‌کلینزی «Cassady McClincy»، لورین ریدلوف «Lauren Ridloff» در نقش شخصیت کانی «Connie» که در کامیک حضور داشت؛ به همراه النور متیسورا «Eleanor Matsuura» در نقش یومیکو «Yumiko» و دن فوگلر «Dan Fogler» خواهند بود. سریال  The Walking Dead با اقتباس از کمیکی با همین نوشته‌ی رابرت کرکمن «Robert Kirkman» ساخته شده است.

پخش سریال The Walking Dead از ۳۱ اکتبر سال ۲۰۱۸ (۹ آبان ۱۳۹۷) در شبکه AMC آغاز می‌شود.

   

  

  

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.