پنه‌لوپه کروز در درام جاسوسی Wasp Network بازی می‌کند

6 September 2018 - 21:08

کمپانی RT Features تأیید کرده که پنه‌لوپه کروز (Penelope Cruz)، بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار، گائل گارسیا برنال (Gael Garcia Bernal) و نیز واگنر مورا (Wagner Moura) رسما به درام جاسوسی Wasp Network «شبکه‌ی زنبور» به کارگردانی اولیویه آسایاس (Olivier Assayas) پیوسته‌اند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

این فیلم همچنین باعث همکاری مجدد کروز با ادگار رامیرز (Edgar Ramirez)، بازیگر نامزد جوایز گلدن گلوب (Golden Globe) و امی (Emmy) و نیز پدرو پاسکال (Pedro Pascal) می‌شود که پیش از این حضورشان در این فیلم تأیید شده بود.

«شبکه‌ی زنبور» داستان واقعی باورنکردنی جاسوسان کوبایی در خاک آمریکا در دهه‌ی ۱۹۹۰ را روایت می‌کند که شبکه‌ی تروریستی‌ای را با مرکزیت در فلوریدا به راه انداخته بودند و انشعاباتی نیز در آمریکای مرکزی داشتند. آسایاس فیلمنامه‌ی این اثر را نیز براساس کتاب The Last Soldiers of the Cold War «آخرین سربازان جنگ سرد» به قلم فرناندو مورایس (Fernando Morais) نوشته است.

رودریگو تِیگزِیرا (Rodrigo Teixeira) از کمپانی RT Features به همراه چارلز گیلیبرت (Charles Gillibert) از کمپانی CG Cinema تهیه‌کنندگی این پروژه را بر عهده دارند. لورنکو سِینت‌آنا (Lourenco Sant’Anna) و سوفی ماس (Sophie Mas) تهیه‌کنندگان اجرایی این اثر هستند.

کروز بیش‌تر برای نقش‌آفرینی در فیلم Vicki Cristina Barcelona «ویکی کریستینا بارسلونا» ساخته‌ی وودی آلن (Woody Allen) که برای او جایزه‌ی اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل را به ارمغان آورد شناخته می‌شود. برنال برای صداپیشگی کاراکتر هکتور ریورا (Hector Rivera) در انیمیشن Coco «کوکو» شناخته می‌شود. او اخیرا کارش با آخرین فصل سریال Mozart in the Jungle «موتزارت در جنگل» محصول کمپانی آمازون به پایان رسید. برنال در سال ۲۰۱۶ برای ایفای نقش کاراکتر رودریگو (Rodrigo) در این سریال برنده‌ی جایزه‌ی گلدن گلوب شد. مورا نیز بیش‌تر برای نقش‌آفرینی در قالب کاراکتر پابلو اسکوبار (Pablo Escobar) در سریال Narcos شناخته می‌شود.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.