سه فیلمساز، نامزدهای اصلی نشستن بر روی صندلی کارگردانی Bond 25

6 September 2018 - 22:35

جست‌وجو برای یافتن کارگردان برای فیلم Bond 25 «باند ۲۵» در حال خاتمه است. مطابق با گزارش ورایتی (Variety)، فهرست نامزدهای کارگردانی این فیلم به سه نام رسیده که یکی از آن‌ها حریف قدرتمندی برای تصدی این سِمت است. از آخرین باری که ما فهرست نامزدهای احتمالی را منتشر کردیم، دو نام جدید وارد این کارزار شده‌اند؛ بارت لیتون (Bart Layton) و اس. جی کلارکسون (S. J. Clarkson) اکنون برای کارگردانی «باند ۲۵» مد نظر هستند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

یان دمانژ (Yann Demange)، کارگردان فیلم ۷۱ نیز گزینه‌ی سوم و حریف قدرتمندی‌ست که توسط تیم کمپانی مترو گلدن مایر (Metro Golden Mayer) برای کارگردانی این فیلم مد نظر است. در ابتدا نگرانی‌های پیرامون این مسئله وجود داشت که آیا تیم مترو گلدن مایر قادر خواهند بود فیلم آتی او White Boy Rick را ببینند یا خیر. اکنون نمایشی برای این گروه ترتیب داده شده تا بتوانند پیش از اتخاذ تصمیم نهایی این فیلم را بر روی پرده تماشا کنند.

کمپانی مترو گلدن مایر امیدوار است تا با یافتن هر چه سریع‌تر یک کارگردان بتواند تولید فیلم «باند ۲۵» را مطابق با برنامه‌ی تدوین‌شده پیش ببرد و تاریخ اکران تعیین‌شده را نیز حفظ کند. این فیلم قرار است در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ به روی پرده‌ی سینماها برود.

دنیل کریگ (Daniel Craig) برای ایفای نقش ۰۰۷، مأمور افسانه‌ای سرویس مخفی انگلیس بازمی‌گردد اما هنوز مشخص نیست که چه‌کسی این فیلم را کارگردانی خواهد کرد. فیلم Spectre «اسپکتر» بیست‌وچهارمین اثر از مجموعه‌فیلم James Bond «جیمز باند» در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۵ اکران خود را آعاز کرد. این فیلم با فروش داخلی ۲۰۰ میلیون دلار و فروش بین‌المللی ۶۸۰ میلیون دلار در مجموع به فروش جهانی ۸۸۰ میلیون دلار رسید.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.