تصویر جدیدی از فیلم Mary Poppins Returns منتشر شد

7 September 2018 - 09:00

کمپانی والت دیزنی پیکچرز (Walt Disney Pictures) تصویر جدیدی از فیلم پیش‌روی Mary Poppins Returns «بازگشت مری پاپینز» که دنباله‌ی Mary Poppins «مری پاپینز» محصول سال ۱۹۶۴ محسوب می‌شود، منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید. با سینماگیمفا همراه باشید.

از بازیگران این فیلم می‌توان به امیلی بلانت (Emily Blunt)، لین-منیول میراندا (Lin-Manuel Miranda)، بن ویشاو (Ben Whishaw)، امیلی مورتیمر (Emily Mortimer)، جولی والترز (Julie Walters)، کالین فرث (Colin Firth) و مریل استریپ (Meryl Streep) اشاره کرد. همچنین اخیرا اعلام شده که دیک ون دایک  (Dick Van Dyke) هم در جمع بازیگران حضور دارد و نقش آقای داوس جونیور را بازی می‌کند و علاوه‌براین، قرار است آنجلا لنسبوری (Angela Lansbury) را در نقش خانم بالون ببینیم. در ادامه می‌توانید عکس جدید از بازگشت مری پاپینز را ببینید:

همان‌طور که دیدید، این تصویر شخصیت جک، با بازی لین-منیول میراندا، را به همراه مری پاپینز، با هنرنمایی امیلی بلانت نشان می‌دهد.

بازگشت مری پاپینز توسط راب مارشال (Rob Marshall)، که Into the Woods «به‌سوی جنگل» و Chicago «شیکاگو» را در کارنامه دارد، تهیه و کارگردانی شده و فیلم‌نامه‌ی آن را هم دیوید مگی (David Magee)، که از کارهایش می‌توان  فیلم Life of Pi «زندگی پی» را نام برد، نوشته است.

این فیلم در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ (۴ دی ۹۷) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.