لارل لنس در قسمت اول فصل پنجم Arrow حضور خواهد داشت

6 September 2016 - 14:09

در فصل‌های گذشته سریال Arrow «پیکان» خیلی از شخصیت‌های جای ثابتی برای خود درست کرده بودند. (البته اگر پدر و مادر آلیور کویین را در نظر نگیریم.) بااینکه بعضی از آن‌ها مثل کولتون هینز (Colton Haynes) هرچند وقت یک بار از سریال رفتند و دوباره بازگشتند (که در مورد این شخصیت بخصوص، گویا دوباره قرار است بازگردد!)‌ این سریال به طور کلی ابرقهرمانان تیم گرین ارو را ثابت نگه داشته است. اما به نظر می‌رسد یکی از شخصیت‌هایی که به صورت کامل در فصل چهارم از سریال خداحافظی کرده بود باری دیگر بازمی‌گردد. با سینماگیمفا همراه باشید.

لارل لنس یا قناری سیاه (با بازی کیتی کسیدی) فصل گذشته در نبرد با دیمین دارک کشته شد و قبل از اینکه از دنیا برود، در صحبت با معشوقه‌ سابقش آلیور کویین باری دیگر عشق خود را به او اعتراف کرد. درگذشت لارل لنس برای بعضی از طرفداران معدود وی سخت بود و کنار آمدن مرگ او هم در دنیای ساخته شده سریال کار راحتی نخواهد بود چرا که آلیور کویین در مراسم خاکسپاری وی به همه اعلام کرد که لارل لنس – دادستان استارسیتی – در واقع قهرمان شب‌های تاریک این شهر یعنی قناری سیاه (Black Canary) بوده است. حال به نظر می‌رسد شهردار کویین قرار است با استفاده از قدرتش به عنوان شهردار استارسیتی یک مجسمه به یاد لارل لنس برپا کند که این یعنی یاد و خاطره این شخصیت در فصل پنجم هم همراه مخاطبان خواهد بود.

اما گویا این مجسمه تنها چیزی نیست که از لارل لنس در فصل پنجم می‌بینیم! کیتی کسیدی (Katie Cassidy) در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرد که در قسمت اول فصل پنجم Arrow حضور خواهد داشت و همچنین به حضار گفت آزاد است تا در تمامی سریال‌های ابرقهرمانانه CW که دنیایی مشترک با ارو دارند (فلش، سوپرگرل و افسانه‌های فردا) حضور داشته باشد. این اظهار نظر بسیار عجیب است با توجه به اینکه می‌دانیم ارو در فصل پنجم به ریشه‌های خود برمی‌گردد و دیگر خبری از رستاخیر و تولد دوباره شخصیت‌ها نخواهد بود! البته در نظر بگیرید که با توجه به نام اولین قسمت Legacy «میراث» ممکن است لارل لنس را حتی در حالت فلش‌بک ببینیم.

David-Ramsey-and-Katie-Cassidy-in-Arrow-Season-4

کسیدی در صحبت‌هایش گفت:

و در ادامه شما من را در اولین قسمت فصل پنجم Arrow می‌بینید. خیلی هیجان‌انگیز است. و من – همان‌طور که در کامیک‌کان اعلام کردند و الان می‌توانم آن را با شما در میان بگذارم – در هر سه سری فلش، افسانه‌های فردا و ارو در سال جاری و آینده حضور خواهم داشت و برای آن‌ها هیجان زده‌ام.

سریال ارو عادت مکرری برای نمایش گذشته دارد و به احتمال زیاد کسیدی را در فلش‌بک‌های قسمت اول مشاهده خواهیم کرد. مثلا در نظر بگیرید که به مناسبت رونمایی از این مجسمه آلیور به یاد خاطرات قدیمی‌اش با لارل بیفتد یا حتی تیا، دیگل یا فلیسیتی در این مراسم حضور پیدا کنند و از خاطرات خود با این شخصیت بگویند.

ارو به ما وعده داد که در فصل پنجمش به ریشه‌های خود برمی‌گردد اما این تجلیل‌ها و مراسم‌ها دقیقاً یکی از چیزهاییست که طرفداران در فصل‌های گذشته از آن متنفر بوده‌اند. البته شاید آوردن چنین موضوعی در قسمت اول فصل پنجم نشان از این داشته باشد که سریال گذشته را در گذشته رها خواهد کرد و با قدرت به سراغ افق‌های جدید صنعت تلویزیون در ژانر ابرقهرمانانه و اکشن خود خواهد رفت.

فصل سوم سریال فلش در ۴ اکتبر، فصل پنجم سریال ارو در ۵ اکتبر، فصل دوم سوپرگرل در ۱۰ اکتبر و فصل دوم افسانه‌های فردا در ۱۳ اکتبر پخش خود را آغاز خواهند کرد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.