تیموتی دالتون به سریال Doom Patrol از دنیای DC پیوست

7 September 2018 - 15:00

بنابر گزارش پایگاه خبری Deadline (ددلاین)، جیمز باند سابق سینما یعنی تیموتی دالتون (Timothy Dalton) بار دیگر بر پرده نقره‌ای و در سریال لایو/ اکشن دنیای DC حضور خواهد یافت تا نقش سرآشپز گروه را در سریال Doom Patrol (دووم پاترول) ایفا کند. پیش از این اعلام شده بود که برونو بیچر (Bruno Bichir) نقشی را در سریال Titans (تایتان‌ها) برعهده گرفته است؛ حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که دالتون جایگزین او فقط در سریال Doom Patrol (دووم پاترول) شده است یا در هر دوی این سریال‌ها. با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال Doom Patrol (دووم پاترول) یک تصویرسازی دوباره از یکی از دوست‌داشتنی‌ترین گروه ابرقهرمان‌های منفور دی‌سی است؛ ابرقهرمان‌هایی چون: مرد رباتی (Robotman)، مرد منفی (Negative Man)، دختر الستی (Elasti-Girl) و جین دیوانه (Crazy Jane) به رهبری دانشمند دیوانه و عصر مدرنی: دکتر نیلز کلادر (Dr. Niles Clauder) به عنوان سرآشپز گروه (The Chief). همه اعضای ‌Doom Patrol تجربه یک تصادف را داشتند که باعث پیدایش یک قدرت ابر‌انسانی در آن‌ها شده بود – البته باعث ترسیدن و بدریخت شدنشان هم شده بود. یک مشت آدم آسیب‌دیده که مردم با آن‌ها رفتار بدی داشتند و زیر پای بی‌توجهی مردم له شد بودند، بالاخره هدف خود را با آمدن سرآشپز پیدا کردند؛ کسی که آن‌ها را با سرمایه‌گذاری روی عجیب‌ترین پدیده‌ای که وجود دارد و همین‌طور محافظت کردن از زمین در برابر آنچه در خود یافته بودند (به آن تبدیل شده بودند)، دور هم جمع کرد.

یک گروه حمایت‌گر و یک تیم ابر‌قهرمان، Doom Patrol‌ باندی متشکل از آدم‌های عجیب و غریبِ فوق‌العاده قدرتمند است که برای دنیایی می‌جنگند که هیچ کاری به کارشان ندارد و برایشان ارزشی قائل نیست‌‌. پس از وقایع‌ تایتان‌ها (Titans)، Doom Patrol‌ این قهرمانان بی‌میل را در جایی که هرگز انتظار نداشتند باشند، پیدا کرد؛ در‌حالی‌که هیچ کسی نمی‌توانست آنها را وارد عمل کند، سایبورگ با پیشنهاد ماموریتی که رد کردن آن بسیار سخت بود و با این هشدار که: زندگی آن‌ها دیگر هرگز مثل گذشته نخواهد بود، آن‌ها را وارد عمل کرد.

قرار است شاهد حضور کاراکترهای ‌Doom Patrol‌ در پنجاه اپیزود از سریال Titans (تایتان‌ها) درامِ لایو‌اکشن دنیای دی سیِ برلنتی (Berlanti) باشیم که با درخشش ستاره‌هایی نظیر اپریل بولبی (April Bowlby)، جک مایکلز (Jack Micheals) و دوین مورفی (Dwain Murphy) همراه است. جرمی کارور (Jeremy Carver) نویسنده ۱۳ قسمت از این سریال خواهد بود و جف جونز (Geoff Johns)، سارا شکتر (Sarah Schechter)، جرمی کارور و برلنتی نیز تهیه‌کنندگی اجرایی این مجموعه را بر عهده خواهند داشت.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.