سریال Witcher از نتفلیکس پخش خانگی و خلاصه‌ی رسمی گرفت

7 September 2018 - 22:00

همچنان سریال بسیار مورد انتظار Witcher «ویچر» از شبکه‌ی نتفلیکس که بر اساس رمان‌های ویچر نوشته‌ی آندره ساپکوسکی (Andrzej Sapkowski) ساخته می‌شود، در حال پیشرفت است. نویسنده‌ی این سریال لارن اس هیسریچ (Lauren S. Hissrich) نیز در حال انتقال هیجان خود به تمامی دست‌اندر کاران است. اما سوال اینجاست که این سریال کی پخش خواهد شد؟! برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه‌ با سینما گیمفا همراه باشید.

ما می‌دانستیم که هنری کویل (Henry Cavill) رسما نقش گرالتِ ریویا (Geralt of Rivia) را در سریال «ویچر» بازی می‌کند. اما نکته‌ی جالب این است که این سریال پخش خانگی گرفته است و این چیزی است که تا کنون نمی‌دانستیم. ویچر گرالت، یک شکارچی پیشرفته‌ی هیولاهاست که تلاش می‌کند جایگاه خود را در دنیا و در بین مردم پیدا کند.

اکنون ما فقط به تایید مارک همیل (Mark Hamill) که نقش وسمیر (Vesemir) را بازی می‌کند نیاز داریم و همه چیز در دنیا خوب خواهد شد! جدای از این، هیسریچ ثابت کرده است که بلد است چگونه در نتفلیکس کار کند و یک تیم فوق‌العاده او را حمایت می‌کنند.

شورانر سریال، هیسریچ در ماه ژوئن به اکانت توییترش رفته و در مورد این سریال دوست داشتنی بر اساس گرالت گفته است:

بیایید در مورد بازیگران صحبت کنیم. بله، من کلمه‌ای جادویی گفتم! انتخاب بازیگر به زودی آغاز می‌شود و خیر، من نمی‌توانم به شما بگویم که چه کسانی را انتخاب می‌کنیم، لطفا نپرسید. اما، موضوع بسیاری مهمی که شما باید بدانید این است..

سپس او به طور مفصل شروع به توضیح دادن کرد اما خلاصه‌ی اطلاعات جدیدی که ما از زبان خود شورانر دریافت کردیم به شرح زیر است:

به طور نرمال، هنگام انتخاب بازیگر، مسئول انتخاب بازیگر ویژگی‌های منحصر به فرد هر شخصیت را از فیلم‌نامه برداشت می‌کند. با این حال چون ما انتخاب بازیگرانمان را به صورت بین‌المللی انجام انجام می‌دهیم (که یعنی تعداد زیادی ایمیل) و همچنین به خاطر اینکه ما می‌دانیم اکنون اینترنت هیچ رازی را مخفی نگه نمی‌دارد، تصاویر و صحنه‌های جدیدی را برای شخصیت‌های اصلی‌مان خلق کرده‌ایم. این‌ها برای نشان دادن لحن، عمق، انعطاف و طنین احساساتی است که ما از گرالت و دوستانش انتظار داریم نوشته می‌شوند.

او ادامه داد:

این به آن معناست که اگر شما شروع به دیدن صحنه‌هایی از «ویچر» که در هفته‌های آتی در اینترنت پخش می‌شود کنید، بله آنها کاملا واقعی هستند! اما نه، آنها چیزی از داستانی که ما قرار است بگوییم را بازگو نمی‌کنند. شما اکنون در امنیت کامل هستید و بله، اسم او جاسکی‌یر (Jaskier) است

این هیجان انگیز به نظر می‌رسد و دروغی در کار نیست. هیسریچ از هیچ کاری برای هیجان بخشیدن به این پروژه فروگذار نکرده است و واقعا به نظر می‌رسد با دستانی پر شروع به کار کرده است. او پرشور و آگاه است و امیدواریم شخصیت‌هایی که انتخاب می‌کند مورد علاقه‌ی ما نیز باشد. نظر شما همراهان سینما گیمفا در مورد سریال Witcher چیست؟ با ما در بخش نظرات همراه باشید.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.