آیا تیلدا سوینتن نقش دکتر کامپری را نیز در فیلم Suspiria بازی خواهد کرد؟

7 September 2018 - 21:30

آمازون استودیو پوستر جدید یکی از شخصیت‌های فیلم ترسناک-ماورا طبیعی بازسازی شده‌ی Suspiria را منتشر کرد. تصویر بازیگر آلمانی، لوتز ایبرسدورف (Lutz Ebersdorf) روی این پوستر دیده می‌شود. او در این فیلم نقش دکتر جوزف کامپرری را بازی خواهد کرد که تاکنون تصور می‌شد تیلدا سوینتن (Tilda Swinton) قرار است با گریمی سنگین آن را بازی کند. در ادامه با سنماگیمفا همراه باشید.

داستان این فیلم از این قرار است که، تاریکی به دور کمپانی رقص بسیار مشهوری می‌چرخد، این تاریکی گروهی از بازیگرانِ یک کارگردان، یک رقاص جوان جاه طلب و یک روان درمانگر غمگین را می‌بلعد. در حالی که بعضی از این افراد تسلیم تاریکی می‌شوند، بعضی دیگر از این تاریکی برمی‌خیزند.

بازیگرانی که در این فیلم نقش آفرینی خواهند کرد عبارتند از تیلدا سوینتن، داکوتا جانسون (Dakota Johnson)، کلوئی گریس مورتز (Chloë Grace Mortez)، میا گاث (Mia Goth) و جسیکا هارپر (Jessica Harper).

کارگردان فیلم موفق Call Me by Your Name (مرا با نامت صدا بزن) کارگردانی این بازسازی از اثر سال ۱۹۷۷ داریو آرجنتو (Dario Argento) را برعهده دارد. دیوید کیگانیک (David Kajganich) فیلمنامه نویس آن خواهد بود. اولین نمایش جهانی این فیلم، در هفتاد و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز کلید خواهد خورد.

Suspiria در ۲ نوامبرسال جاری در سینماهای معتبر دنیا به نمایش درمی‌آید.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.