تاریخ انتشار فصل یازدهم سریال Doctor Who مشخص شد

8 September 2018 - 09:00

BBC با انتشار ویدیویی، رسما تاریخ پخش فصل جدید سریال «دکتر هو» (Doctor Who) را منتشر کرد. اولین قسمت فصل جدید سریال در روز دوشنبه، ۷ اکتبر از شبکه‌ی BBC One پخش خواهد شد. این فصل در حالی با حضور جودی ویتاکر (Jodi Whittaker) به عنوان نقش اصلی سریال همراه خواهد بود که این اولین باری است که یک زن نقش «دکتر» را بازی می‌کند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

ویتاگر به تمام شخصیت‌های جدیدی که سریال اضافه شده‌اند از جمله بردلی والش (Bradly Walsh)، توسین کول (Tosin Cole) و مندیپ گرل (Mandip Gill) می‌پیوندد. کریس چیبنال (Chris Chinbnal) که سرپرست نویسندگان است، تهیه کنندگی اجرایی این مجموعه را به جای استیون مافت (Steven Moffat) در دست خواهد گرفت. «دکتر هو» در پاییز سال ۲۰۱۸ با ده قسمت جدید به تلویزیون بازخواهد گشت.

سریال «دکتر هو» که از سال ۲۰۰۵ از شبکه بی‌بی‌سی آمریکا پخش شده است، داستان دکتری از نژاد اربابان زمان است که ساکن سیاره‌ی گالیفری هست. سیدنی نیومن (Sydney Newman) سازنده‌ی این سریال است و راسل تی. دیویس (Russell T. Davies)، جولی گاردنر (Julie Gardner)، استیون مافت، فیل کالینسون (Phil Collinson)، پیرز ونگر (Piers Wenger)، بث ویلیس (Beth Willis)، برایان مینچین (Brian Minchin)، کرولاین اسکینر (Caroline Skinner) و مل یانگ (Mal Young) تهیه‌کنندگان آن هستند.

منبع:comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.