تام هالند و کریس ایوانز در حال مذاکره برای بازی در فیلم The Devil All the Time

7 September 2018 - 22:18

مطابق با گزارش Deadline، تام هالند (Tom Holland) و کریس ایوانز (Chris Evans)، ستارگان فیلم Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» به همراه رابرت پتینسون (Robert Pattinson) و میا واشیکوفسکا (Mia Wasikowska) در حال حاضر مشغول مذاکره برای حضور در فیلم The Devil All the Time «همیشه شیطان» به کارگردانی آنتونیو کامپوس (Antonio Campos) هستند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

فیلم «همیشه شیطان» بر اساس رمانی به همین نام به قلم دونالد ری پولاک (Donald Ray Pollack) ساخته می‌شود که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد. پیرنگ این رمان در مکانی فراموش‌شده به نام Knockemstiff در ایالت اوهایو روی می‌دهد و داستان ویلارد راسل (Willard Russell) را روایت می‌کند که به مناجات و قربانی کردن حیوانات روی می‌آورد تا همسرش را که به سرطان مبتلاست نجات دهد. در این میان اروین (Arvin) پسر او از یک بچه مدرسه‌ای در حال تبدیل شدن به مردی‌ست که می‌داند چه زمانی دست به کنش بزند.

کاراکترهای این فیلم که داستان آن در طی چندین دهه روایت می‌شود شامل یک زوج قاتل سریالی، یک کشیش باایمان و یک کلانتر محلی فاسد است. هالند نقش اروین و ایوانز نقش کلانتر را ایفا می‌کنند.

کامپوس که کارگردانی این اثر را بر عهده دارد، فیلمنامه‌ی آن را نیز به همراه پائلو کامپوس (Paulo Campos) خواهد نوشت. رندل پوستر (Randall Poster)، جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) و ریوا مارکر (Riva Marker) این فیلم را از طریق کمپانی Ninestories Production تهیه خواهند کرد. تولید این فیلم قرار است فوریه ۲۰۱۹ آغاز شود.

آنتونیو کامپوس همچنین مشغول کار بر روی پروژه‌های دیگری نظیر فیلم ترسناک Slipfoot و پیش‌درآمدی بر فیلم The Omen «طالع نحس» است. او همچنین کارگردانی و تهیه‌کنندگی اجرایی سریال تلویزیونی The Sinner با حضور جسیکا (Jessica Biel) را نیز بر عهده دارد.

هالند و ایوانز بیش‌تر برای نقش‌آفرینی در قالب (به ترتیب) پیتر پارکر/مرد عنکبوتی (Peter Parker/Spider-Man) و استیو راجرز/کاپیتان آمریکا (Steve Rogers/Captain America) در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شوند. این دو ستاره در سال ۲۰۱۹ در فیلم Avengers 4 «انتقام‌جویان ۴» بار دیگر در کنار یکدیگر دیده خواهند شد.

پتینسون بیش‌تر برای نقش‌آفرینی در قالب ادوارد کالن (Edward Cullen) در مجموعه‌فیلم The Twilight «گرگ‌ومیش» شناخته می‌شود. واشیکوفسکا نیز با ایفای نقش اصلی در فیلم Alice in Wonderland «آلیس در سرزمین عجایب» ساخته‌ی تیم برتون (Tim Burton) به شهرت رسید. پتینسون و واشیکوفسکا در فیلم وسترن کمدی Damsel با یکدیگر همبازی بودند که اخیرا در جشنواره ی ساندنس اکران شد.

منبع:Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.