یکی دیگر از بازیگران سریال The First Wives Club مشخص شد

8 September 2018 - 09:30

به نقل از Deadline، رایان میشل بیت «Ryan Michelle Bathe» به سریال اقتباسی The First Wives Club محصول Paramount Network پیوست. میشل در کنار جیل اسکات « Jill Scott» و میشل بیوتو «Michelle Buteau» در این پروژه نقش آفرینی خواهد کرد.  در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم کمدی The First Wives Club بر اساس یک رمان پرفروش با همین نام ساخته شد و ستارگانی همچون داین کیتن «Diane Keaton»، گلدی هان «Goldie Hawn» و بت میدلر «Bette Midler» در آن نقش آفرینی کردند. این فیلم داستان سه زن را روایت می‌کرد که به تازگی از همسران خودشان جدا شده بودند و به دنبال راهی برای انتقام گرفتن از همسران‌شان می‌گشتند.

داستان سریال اقتباسی The First Wives Club هم شباهت‌هایی به داستان اصلی دارد. این سریال هم داستان سه زن با نام‌های آری «Ari» با نقش آفرینی بیت، بری «Bree» با نقش آفرینی بیوتو که یک موسیقی‌دان مشهور است و هیزل «Hazel» که یک مادر و دکتر است را روایت می‌کند.

شخصیت بری یک وکیل با سابقه و مورد اعتماد است و برای حمایت از جاه‌طلبی‌های سیاسی شوهرش تلاش می‌کند و از طرفی دو فرزند او هم نیاز به مراقبت و توجه دارند. هنگامی بحران دوباره از راه می‌رسد که او دوستان خودش را از دوران دانشگاه دوباره می‌بیند؛ او از مهارت‌های قانونی خودش کمک می‌گیرد تا به به استقلال برسد و دوران خوب کالج خودش را بازسازی کند.

سریال The First Wives Club توسط نویسنده فیلم Girls Trip «سفر دختران» در سال ۲۰۱۷ یعنی تریسی الیور «Tracy Oliver» و شبکه Paramount Network در ۱۰ قسمت تولید می‌شود و کارل رزنفلت «Karen Rosenfelt» و تونی هرناندز «Tony Hernandez» به همراه اسکات رودین «Scott Rudin» تهیه کنندگان اجرایی این پروژه هستند.

فیلم‌برداری سریال The First Wives Club در پاییز امسال شروع می‌شود و در ژانویه «دی» سال ۲۰۱۹ پخش خواهد شد.

منبع: ComingSoon

 

 

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.