کوین فایگی: فیلم‌های بیش‌تری با حضور زنان در نقش‌های اصلی ساخته می‌شوند

8 September 2018 - 07:52

کوین فایگی (Kevin Feige)، رئیس کمپانی مارول در مصاحبه‌ای با Entertainment Weekly تأیید کرده که کمپانی مارول متعاقب اکران فیلم Captain Marvel «کاپیتان مارول»، در حال گسترش فیلم‌های بیش‌تری با محوریت کاراکترهای مونث است و برنامه دارد تا در آینده‌ای نزدیک این فیلم‌ها را اعلام کند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

کوین فایگی:

با ساخت فیلم‌هایی نظیر «کاپیتان مارول» و Ant-Man and the Wasp و بسیاری دیگر که در آینده‌ای نزدیک اعلام خواهند شد من در آرزوی دورانی هستم که یک فیلم با ابرقهرمانی مونث دیگر چیز تازه‌ای محسوب نمی‌شود بلکه چیزی کاملا عادی است. دورانی که همگان کمتر می‌گویند «اوه نگاه کن یک ابرقهرمان مونث» و بیش‌تر می‌گویند «درباره‌ی چیست؟» بسیار هیجان‌زده هستم تا چنین آینده‌ای را ببینم و فکر می‌کنم که می‌توانیم به آن‌جا برسیم.

کوین فایگی در پاسخ به این سوال که چرا ساخت فیلم‌هایی با ابرقهرمان مونث تا این حد دیر به راه افتاده است گفت:

فکر می‌کنم که دلایل زیادی برای این موضوع وجود دارد و یکی از این دلایل این است که سال‌ها به غلط تصور می‌شده که مخاطبان نمی‌خواهند فیلمی با یک ابرقهرمان مونث ببینند آن هم فقط بر این اساس که پانزده سال پیش چندین فیلم از این دست ساخته شده و بازخوردها به آن‌ها خوب نبوده است. باور من این است که آن فیلم‌ها جواب ندادند نه به این دلیل که قهرمان مونث داشتند بلکه به این خاطر که فیلم‌های خوبی نبودند.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.