تاریخ پخش فصل آخر سریال The Big Bang Theory مشخص شد

8 September 2018 - 12:00

شبکه CBS در توییتر خود تریلر جدیدی برای فصل آخر کمدی اجتماعی برنده امی، The Big Bang Theory منتشر کرد.‌ این تیزر سی ثانیه‌ای میکسی از صحنه‌های جدید و قدیم سریال است و در قسمت آخر فصل ۱۱، رابطه شلدن و امی را بعد از ازدواج نشان می‌دهد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این سریال از سال ۲۰۰۷ پخش می‌شود و در سراسر دنیا نشان داده شده و موفق شده ۵۲ نامزدی جایزه امی و ۱۰ جایزه امی و ۷ نامزدی گلدن گلوب را تاکنون از آن خود کند.

جدا از اینکه این سریال به دنیای علم و تکنولوژی می‌پردازد، تحسین و حمایت جامعه علمی را داشت: گونه‌های زنبور، گونه‌های صدف و میمون در باغ وحش کلومباس به افتخار این سریال نامیده شدند.

در سال ۲۰۱۵، بورسیه UCLA برای اولین بار ایجاد شد و نام بورسیه The Big Bang Theory بر آن گذاشته شد تا از دانشجویان نیازمند برای آموزش در مقاطع بالاتر در زمینه علم، تکنولوژی، مهندسی و ریاضیات حمایت شود.

چاک لور (Chuck Lorre)، بیل پرادی (Bill Prady)، استیون مولارو (Steven Molaro) و استیو هالند (Steve Holland) تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند. جانی گالکی (Johny Galecki)، جیم پارسونز (Jim Parsons)، کالی کوکو (Kaley Cuoco)، سیمون هلبرگ (Simon Helberg)، کانال نایار (Kunal Nayyar)، میام بیالیک (Mayim Bialik) و ملیسا روچ (Melissa Rauch) بازیگران سریال هستند. این سریال را Chuck Lorre Productions و Warner Bros. Television می‌سازند.

فصل آخر سریال از روز دوشنبه ۲۴ سپیتامبر (۲ مهر) روی آنتن شبکه CBS می‌رود تا از پنجشنبه ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) بصورت منظم پخش گردد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.