Lionheart اولین فیلم نیجریه‌ای نتفلیکس خواهد بود

8 September 2018 - 17:30

نتفلیکس تمام حقوق بین المللی فیلم Lionheart، کمدی-درامِ خانوادگی نیجریه‌ای را خریداری کرده است. این فیلم که با بازی جنویو ناجی (Genevieve Nnaji) همراه است، به اولین پروژه‌ی نیجریایی تبدیل می‌شود که توسط سرویس استریمینگ پخش می‌شود. شما دنبال کنندگان سینماگیمفا می‌توانید اولین پوستر منتشر شده‌ی این فیلم را در پایان این خبر مشاهده نمایید.

اداره کردن یک کمپانی می‌تواند حسابی چالش برانگیز باشد، بخصوص اگر شما یک زن در فضایی مرد سالارانه باشید. آدائیز که هموراه به دنبال اثبات ارزش‌های خویش است، وقتی پدرش، ارنست اُبییگو به دلیل مشکلات سلامتی که گریبان‌گیر اوست، مجبور به کناره گیری از سِمت ریاست کارخانه می‌شود، چالشی بزرگ را رو در روی خود می‌بیند. اما به طرز عجیبی پدرش، گادزویل، برادر خام و ناپخته‌‌‌ی او را به جای دختر جوانش برای اخذ صندلی ریاست کارخانه برمی‌گزیند. زمانی که آن‌ها متوجه می‌شوند که شغل خانوادگی‌شان دچار مشکلات مالی شده است، آدائیز و گادزویل، هردو تلاش می‌کنند که کارخانه را با روش‌های دیوانه‌ وار خود نجات دهند که اغلب به نتایجی خنده دار ختم می‌شود.

از دیگر بازیگرانی که در Lionheart که اولین تجربه‌ی کارگردانی ناجی است، به ایفای نقش می‌پردازند می‌توان از اِنکم آواه (Nkam Owah)، پیت ادوچی (Pete Edochie) و اونیکا اُنوِنو (Onyeka Onwenu) نام برد. نویسندگان آن نیز عبارتند از چینی اونوُگبِنو (Chinny Onwugbenu)، ناجی، ایشایو باکو (Ishayo Bako)، امیل گاروبا (Emil Garuba) و سی.جی. اوباسی (C.J. Obasi). فیلم Lionheart توسط The Entertainment Network تهیه شده است و قرار است برای اولین بار در فستیوال فیلم بین المللی تورنتو در تاریخ هشتم سپتامبر روی پرده رود.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.