اطلاعاتی از فیلم ترسناک ?Are You Afraid of the Dark

8 September 2018 - 18:00

یکی از نویسندگان فیلم IT (آن) یعنی گری دوبرمن (Gary Dauberman) در مصاحبه‌ای با وب‌سایت خبری Slash Film اظهار داشته است که پروژه آینده‌ی کمپانی پارامونت که فیلمی‌ست ترسناک تحت عنوان ?Are You Afraid of the Dark (آیا از تاریکی می‌ترسی؟)، درست است که بر اساس سریال ترسناک شبکه Nickelodeon در دهه ۹۰ میلادی ساخته خواهد شد اما قرار نیست که از تک تک اپیزودهای آن اقتباس شود؛ درعوض، داستانی کاملا جدید اما کماکان از زبان اعضای گروه “The Midnight Society” را روایت خواهیم کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

دوبرمن در این‌باره گفته است:

این یک داستان کاملا منحصر به فرد است که قرار است مطرحش کنم اما کماکان “The Midnight Society” و داستان تعریف کردنشان دور آتش وجود خواهد داشت. این فیلم برای من خیلی مهم است. من نمی‌خواهم محدودیت سنی آن را خیلی پایین بیاورم. سریال اصلی برخی اپیزودهای ضعیف و بسیار تاریک داشت. لزوما تمام داستان‌های “The Midnight Society” پایان خوش نداشتند و پیامی را منتقل نمی‌کردند اما این اتفاقات دوباره رخ نخواهند داد. من در طول سال‌های عمرم یاد گرفته‌ام که این جنبه از مسائل را نیز بپذیرم. به گمان من ترس برای کودکان خوب است. همچنین همواره لازم نیست مسائل را سر و شکل خاصی ببخشیم و این چیزی است که در ?Are You Afraid of the Dark (آیا از تاریکی می‌ترسی؟) به دنبال آنم. من فکر می‌کنم این فیلم بارها کودکان را بترساند و همچنین بارها آن‌ها را بخنداند. فکر می‌کنم فیلم حاوی پیام خوبی است و مخاطبین بیشتری را به سوی خود جلب می‌کند.

?Are You Afraid of the Dark (آیا از تاریکی می‌ترسی؟) یک سریال کانادایی آنتولوژی بود که از سال ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۶ پخش می‌شد. این سریال متشکل از نوجوانانی بود که به خودشان “The Midnight Society” می‌گفتند و اول هر اپیزود دور آتشی جمع می‌شدند و داستان‌های ترسناک تعریف می‌کردند؛ از خانه‌های متروکه و خون‌آشام‌ها تا دلقکان قاتل و جادوگران. سپس مخاطبان آن داستان را می‌دیدند.

دوبرمن همچنین در کنار مت کاپلان (Matt Kaplan) تهیه‌کننده این پروژه خواهد بود. ?Are You Afraid of the Dark (آیا از تاریکی می‌ترسی؟) برای انتشار در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۹ مهر ۱۳۹۸) آماده می‌گردد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.