فیلم به وقت شام با کیفیت اورجینال منتشر شد

10 September 2018 - 18:46

فیلم ایرانی به وقت شام ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا پس از مدت‌ها انتظار وارد پخش خانگی شد 

فیلمبرداری «به وقت شام» با سرمایه‌گذاری سازمان هنری رسانه‌ای اوج در اوایل خرداد ماه ۱۳۹۶ در لوکیشن مربوط به یکی از فرودگاه‌های نظامی در تهران آغاز شد و در ادامه در لوکیشن‌های متعددی از جمله شهرک سینمایی دفاع مقدس، پایگاه هوایی شیراز، اصفهان، روستاهای اطراف شهریار و شهر دمشق در سوریه پیگیری شد و در روز ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ به پایان رسید. همزمان با فیلمبرداری، تدوین این فیلم نیز توسط مهرداد خوشبخت انجام گردید. هزینهٔ ساخت این فیلم به گفتهٔ احسان محمدحسنی، رئیس سازمان اوج، در حدود ۸ میلیارد تومان برآورد شده‌است.

کارن همایون‌فر سازندهٴ موسیقی این فیلم است. آلبوم موسیقی متن فیلم به وقت شام در روز ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ رونمایی شد.

پوستر فیلم بر اساس طرحی از خانهٴ طراحان انقلاب اسلامی و با اجرای پویا سرابی و سینا رعیت‌دوست منتشر شد.

عوامل ساخت فیلم به وقت شام:

نویسنده و کارگردان: ابراهیم حاتمی‌کیا

تهیه کننده: محمد خزاعی

مدیر فیلمبرداری: مهدی جعفری

مشاور تهیه و مدیر تولید: عبدالله شهباززاده

تدوین: مهرداد خوشبخت

موسیقی: کارن همایون فر

طراح صحنه: بابک پناهی

طراحی و ترکیب صدا: سید علیرضا علویان

صدابردار: طاهر پیشوایی

مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: علیرضا صالحی

انتخاب بازیگر و بازیگردان: امیر شهاب اسماعیلی

برای دانلود قانونی فیلم به وقت شام بر روی لینک زیر کلیک کنید 

دانلود فیلم به وقت شام 

حواشی فیلم به وقت شام:

بعدازظهر ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ همزمان با اکران و در حاشیه مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی فیلم افرادی با ظاهر نیروهای داعش در محوطه جلوی پردیس سینمایی کوروش تهران، سوار بر اسب و اسلحه بدست حضور داشتند که بعداً وارد مجتمع شدند. این اتفاق توسط تیم تبلیغاتی این فیلم برنامه‌ریزی و هدایت شد. بعضی از حاضران در مجتمع از ترس فریاد می‌زدند و تا مرض سکته زدن رفتن ولی بعضی دیگر هم خیلی خونسرد با آنها سلفی می‌گرفتند. این حوادث با انتقادهای گسترده‌ای در فضای مجازی روبرو شد  و ابراهیم حاتمیکیا از این بابت عذرخواهی کرد. البته این فیلم بیشتر از اینها حواشی داشته است.

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • ohum says:

    روایت شتابزده ، سکانس های بیش از حد شعاری …. گریم مضحک ریش قرمز فیلم ” ششیانی ” فیلم که نبود کاریکاتور بود …..

    • abesti says:

      اتفاقا هم سکانس ها به جا و مناسب بود و شتابزدگی خیلی کمی در سراسر فیلم داشت که باعث تشدید حالت اضطرار بیننده میشه.شما یک سکانس نشونم بده که شعاری باشه شما نمیدونین شعار چیه ،این فیلم بین المللی هست پس باید در جاهایی روشنگری کنه تا ذهن بیننده ی خارجی رو درست کنه که مسلمونا داعشی نیستن و مسلمون وحشی نیست رابطه ی داعش با اسراییل با قرآن ،مسلمون واقعی با قرآن ،مثلا همون آیه ی لکم دینکم و لی دین.پس شعار نیست.شاید شما تنها فیلمی می خواین که اکشن و خوش افکت و جلوه ویژه ی قوی داشته باشه ولی فیلم رو باید از دید باز کردن یک افق در ذهن بیننده هم دید.
      جایی که مورفین تزریق می کنن رو مورفین کلمه ی made in usa هست به طوری که بیننده بار اول نمی فهمه و باید فیلمو متوقف کنه در حالی که میتونست شفاف نشون بده و این یکی از نقاط قوت فیلمه.در ضمن استاد عزیز ششیانی همون شیشانی در واقعیته و ریشش هم تقریبا همون شکله.یکم فکر.یکم تحقیق.یکم معلومات سینمایی