اضافه شدن ۸ بازیگر جدید به سریال Another Life از شبکه نت‌فلیکس + جزئیات نقش هر بازیگر

8 September 2018 - 22:00

طبق گزارش پایگاه خبری Deadline (ددلاین)، به تازگی هشت بازیگر جدید به سریال علمی/ تخیلی شبکه نت‌فلیکس یعنی Another Life (زندگی دیگر) اضافه شده‌اند. این بازیگران عبارتند از: ای. جی. ریورا (A. J. Rivera)، الکساندر الینگ (Alexander Eling)، الکس ازرو (Alex Ozerov)، جیک ایبل (Jake Abel)، جی تیناکو (JayR Tinaco)، جسیکا کاماچو (Jessica Camacho)، باربارا ویلیامز (Barbara Williams) و لینا رنا (Lina Renna). با سینماگیمفا همراه باشید.

داستان سریال Another Life (زندگی دیگر) که سازنده آن آرون مارتین (Aaron Martin) است، بر فضانوردی به نام نیکو برکینگرج (Niko Breckinridge) تمرکز دارد که در جستجوی موجودات بیگانه است. او گروهی را در ماموریت کشف طرز تشکیل یک ساخته‌ی بیگانه هدایت می‌کند. همان‌طور که نیکو و گروه جوانش در حال تحقیق و بررسی هستند، با خطر غیرقابل‌تصوری روبه‌رو می‌گردند که ممکن است هیچ راه برگشتی از آن وجود نداشته باشد.

ریورا در این سریال نقش برنی مارتینز (Bernie Martinez)، میکروبیولوژیست و سرآشپز را ایفا می‌کند. برنی فردی باهوش است که دست کم گرفته شده است و شست سبزی دارد. او این توانایی را دارد که هر مزه بدی را به فوق‌العاده‌ترین مزه‌ها تبدیل کند. الینگ، خاویر آلمانزار (Javier Almanzar) را بازی خواهد کرد؛ هکر سابق که اکنون به عنوان متخصص کامپیوتر در گروه حضور دارد. خاویر اگرچه کم‌هیاهو و کم‌حرف است اما ذهن فعال و خلاقش حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

ازرو نقش الیور سوکولو (Oliver Sokolov) که یکی از مهندسین گروه است را ایفا می‌کند. خانواده الیور از سیل‌های یکی از شهرهای سیل‌خیز جهان که اکنون نابود شده است، گریخته‌اند و حال الیور استعدادش را کشف کرده و زندگی سراسر آنلاین خودش را می‌سازد. اما چه اتفاقی می‌افتد وقتی که او مجبور می‌شود در واقعیت زندگی کند، آن هم چندین مایل دور از زمین؟

ایبل نقش پسر وزیر دفاع ایالات متحده را به نمایش خواهد گذاشت؛ ساشا هریسون (Sasha Harrison) که در ثروت رشد کرده است و از هر چیز لوکس لذت می‌برد. او هرگز نمی‌خواست به فضا برود اما خودش را به عنوان نماینده و رابط دیپلماتیک دولت در گروه یافت. با کمی شانس، این ماموریت می‌تواند پل ورود او به دنیای سیاست باشد.

تیناکو زین پیتروسیان (Zayn Petrossian) را بازی می‌کند. زین پزشک سفینه است و از آنجا که در آینده علم پزشکی جامع‌تر از زمان حال می‌شود، روان‌پزشک سفینه نیز می‌باشد. زین بسیار منطقی، کنجکاو و با درک بالاست. به عنوان پزشک ارشد، او باید با بدترین ترس‌های خود برای از بین بردن افرادی که به آن‌ها نزدیک است، مقابله کند. کاماچو میشل وارگاس (Michelle Vargas)، متخصص ارتباطات گروه است. مشکل این است که میشل پرخاشگر است، دائما شکایت می‌کند و اطرافیانش را به اشتباه می‌اندازد. او همچنین هیجانی است و هرگز نمی‌توانید حدس بزنید که اکنون چه چیزی از دهانش بیرون می‌آید.

ویلیامز بلیر دوبویس (Blair Dubois) را بازی می‌کند. دوبویس یک ژنرال با فرماندهی میان‌ستاره‌ای ایالات متحده است که مسئول واکنش نشان دادن از سوی ایالات متحده به موجودات بیگانه است. او شخصی است نظامی با سال‌ها سابقه جنگ. اگر او جوان‌تر بود، ممکن بود به شکلی بهتر و از نزدیک گروه را همراهی کند نه از روی زمین. تمامی دانشمندان ممکن است در خطر تهدید بیگانگان باشند اما او برای بهترین‌ها آماده شده است و انتظار بدترین‌ها را دارد.

رنا نیز شخصیت جانا برکینگرج-والاس (Jana Breckinridge-Wallace) را ایفا می‌کند. جانا ترکیبی فوق‌العاده از والدینش نیکو برکینگرج و اریک والاس (Erik Wallace) می‌باشد؛ ماجراجو و شجاع، باهوش و کنجکاو. او با این موضوع که همواره یکی از والدینش در خانه و دیگری در فضا و خطری همیشگی است، در کشمکش است.

دیگر بازیگران سریال Another Life (زندگی دیگر) عبارتند از: کیتی ساکوف (Katee Sackhoff) در نقش نیکو برکینگرج، سلما بلیر (Selma Blair) در نقش هارپر گلس (Harper Glass)، تایلر هوچلین (Tyler Hoechlin) در نقش ایان یرکسا (Ian Yerxa)، ساموئل اندرسون (Samuel Anderson) در نقش ویلیام (William)، الیزابت فیث لادلو (Elizabeth Faith Ludlow) در نقش کاس ایزاکوویچ (Cas Isakovic)، جاستین چتوین (Justin Chatwin) در نقش اریک والاس (Erik Wallace) و بلو هانت (Blu Hunt) در نقشی نامعلوم.

مارتین علاوه‌بر سازنده، شورانر و تهیه‌کننده اجرایی این سریال نیز می‌باشد. دیگر تهیه‌کننده اجرایی این پروژه نورین هالپرن (Noreen Halpern) است. دو اپیزود اول این سریال ۱۰ اپیزوده توسط عمر مادا (Omar Madha) کارگردانی خواهد شد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.