کالین فارل و کامن به جسیکا چستین در فیلم اکشن Eve می‌پیوندند

8 September 2018 - 22:28

مطابق با گزارش Deadline، کالین فارل (Colin Farrell) بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی گلدن گلوب و کامن (Common)، بازیگر/خواننده‌ی برنده‌ی جایزه‌ی اسکار رسما برای پیوستن به فیلم اکشن Eve «ایو» با حضور جسیکا چستین (Jessica Chastain) در نقش اصلی قرارداد امضا کرده‌اند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

فارل در این فیلم نقش سایمون (Simon) رئیس سازمان مخوفی را بازی می‌کند که ایو (با بازی جسیکا چستین) برایش کار می‌کند. کامن نیز کاراکتر مایکل (Michael)، نامزد سابق ایو را به تصویر خواهد کشید.

جزئیات زیادی درباره‌ی پیرنگ فیلم «ایو» در دست نیست اما گفته می‌شود که فیلم بررسی شخصیت است و داستان آدمکشی مونث را روایت می‌کند. چستین مضاف بر بازی در این فیلم تهیه‌کنندگی آن را نیز بر عهده دارد.

فیلم «ایو» توسط تِیت تیلور (Tate Taylor) کارگردانی خواهد شد. تیلور متعاقب جدایی متیو نیومن (Matthew Newman) کارگردان اصلی این پروژه، سکان هدایت آن را بر عهده گرفت. کلی کارمایکل (Kelly Carmichael)، نیکولاس چارتیِر (Nicolas Chartier)، باباکار دیِن (Babacar Dien) و دومینیک روستام (Dominic Rustam) دیگر تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. جاناتان دِکتر (Jonathan Deckter) نیز تهیه‌کنندگی اجرایی این اثر را بر عهده دارد.

کالین فارل بیش‌تر برای نقش‌آفرینی در فیلم‌هایی نظیر In Bruges «در بروژ»، Horrible Bosses «رؤسای نفرت‌انگیز»، Fright Night «شب هراس»، Total Recall «یادآوری کامل» و The Winter’s Tale «داستان زمستان» شناخته می‌شود. او همچنین در سال ۲۰۱۵ در فیلم The Lobster «خرچنگ» بازی کرد که برایش دومین نامزدی گلدن گلوب را به ارمغان آورد. پروژه‌ی آتی فارل فیلم Widows «بیوه‌ها» است که او در آن در کنار وایولا دیویس (Viola Davis)، لیام نیسن (Liam Neeson) و دنیل کالویا (Daniel Kaluuya) دیده خواهد شد.

کامن نیز بیش‌تر برای ایفای نقش در فیلم‌هایی نظیر Suicide Squad «جوخه‌ی خودکشی»، John Wick: Chapter 2 «جان ویک: فصل ۲» و Selma «سلما» شناخته می‌شود. پروژه‌های بعدی کامن عبارت‌اند از: The Hate U Give در کنار آماندلا استنبرگ (Amandla Stenberg) و رجینا هال (Regina Hall)، درام جنایی The Kitchen «آشپزخانه» در کنار تیفانی هدیش (Haddish) و الیزابت ماس (Elisabeth Moss) و در نهایت فیلم John Wick 3: Parabellum.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.