یک فصل دیگر از سریال‌های Ballers و Insecure ساخته خواهد شد

9 September 2018 - 16:00

شبکه‌ی HBO امروز اعلام کرد که این شبکه فصل پنجم سریال کمدی Ballers «بلرز» و همچنین فصل چهارم سریال Insecure «نا امن» را خواهد ساخت. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

سریال Ballers داستان زندگی گروهی از ورزشکاران حرفه‌ای ورزش فوتبال و روابط شخصی و اجتماعی و مشکلات در اوج ماندن در این شغل را روایت می‌کند. در این میان اسپنسر استراسمور (Spencer Strasmore) با بازی دیدنی دواین جانسونِ (Dwayne Johnson) بزرگ که در گذشته از چهره‌های مطرح و شناخته شده در این رشته بوده است، در تلاش است با استفاده از روابط گذشته‌ی خود و با نزدیک شدن به ستاره های کنونی فوتبال برای خود شغل جدیدی دست و پا کند. Ballers توسط استفن لوینسون (Stephen Levinson) ساخته شده است و این سریال کمدی از یکشنبه دوازدهم اوت فصل چهارم خود که در نه قسمت ساخته شده است را از ساعت ۱۰ تا ۱۰:۳۰ شب به روی آنتن می‌برد.

دیگر بازیگران این فصل از Ballers شامل جان دیوید واشینگتون ( John David Washington)، راب کوردری (Rob Corddry)، عمر بنسون میلر (Omar Benson Miller)، دونووان کارتر (Donovan Carter)، تروی گریتی (Troy Garity)، لاندن براون (London Brown) و بریتنی اس‌هال (Brittany S. Hall) هستند.

Ballers توسط استفن لوینسون ساخته شده است و او همچنین در کنار مارک والبرگ (Mark Wahlberg)، دواین جانسون (Dwayne Johnson)، دنی گارسیا (Dany Garcia)، پیتر برگ (Peter Berg)، راب ویس (Rob Weiss)، دنیس بیگز (Denis Biggs,)، کارین مک‌کارتی (Karyn McCarthy) و جولیان فارینو (Julian Farino) تهیه کننده‌ی اجرایی این سریال نیز است.

سریال Insecure دوستی دو خانم سیاه پوست را دنبال می‌کند که با مشکلات هرروزه‌ی زندگی مواجه هستند و همچنین اتفاقات ناراحت‌ کننده‌ای نیز برای آنها می‌افتد و هر روز تجربیات بدی کسب می‌کنند. ایسا رائه (Issa Rae)، ایوان اورجی (Yvonne Orji)، لیسا جویس (Lisa Joyce)، ناتاشا روثوِل (Natasha Rothwell)، آماندا سیلز (Amanda Seales) و یان نوئل (Y’lan Noel) در این سریال بازی می‌کنند که از روز یکشنبه دوازدهم اوت از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱ شب از شبکه‌ی HBO فصل سوم خود که هشت قسمته است را به روی آنتن می‌برد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.