بازیگران جدید سریال ۱۳ Reasons Why اعلام شدند

9 September 2018 - 10:30

طبق خبر منتشر شده از سوی پایگاه خبری ددلاین، تیموتی گرانادروس (Timothy Granaderos) و برندا استرانگ (Brenda Strong) بازیگران ثابت فصل سوم سریال ۱۳ دلیل برای اینکه شبکه نتفلیکس خواهند بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

گرانداروس در دو فصل آخر سریال در نقش مونتگومری ظاهر شد که بخاطر قلدری‌هایش در Liberty High شناخته شده بود.‌ در فصل گذشته، مونتگومری نقش زیادی با ترساندن مخفیانه شخصیت‌های اصلی که سعی بر شهادت دادن در دادگاه هانا بیکر داشتند، داشت تا از دوستش برایس دفاع کند. استرانگ نیز در فصل دوم نقش نورا واکر، مادر برایس را بازی کرد.

تولید فصل سوم سریال اواخر امسال آغار می‌گردد و ۱۳ قسمت خواهد بود. برایان یورکی (Brian Yorky) سازنده و شورانر سریال است و تهیه‌کننده اجرایی کار در کنار جوی گورمن (Joy Gorman)، مندی تیفی (Mandy Teefey)، کریستل لیبلین (Kristel Laiblin)، تام مک‌کارتی (Tom McCarthy)، استیو گولین (Steve Golin) و سلنا گومز (Selena Gomez) هستند. فصل جدید را Paramount Television و Anonymous Content برای نتفلیکس می‌سازند. دو فصل اول سریال روی شبکه نتفلیکس موجود هستند‌.

بازیگران فصل سوم عبارتند از: دیلان مینت (Dylan Minnette) در نقش کلی جنسون، برندون فلین (Brandon Flynn) در نقش جاستین، آلیشا بو (Alisha Boe) در نقش جسیکا، کریستین ناوارو (Christian Navarro) در نقش تونی، مایلر هیزر (Miles Heizer) در نقش الکس، راس باتلر (Ross Butler) در نقش زاک، دوین دروید (Devin Druid) در نقش تایلر و جاستین پرنتیس (Justin Prentice) در نقش برایس. کاترین لنگ‌فورد (Katharine Langford) بازیگر نقش هانا در فصل اول، در این فصل حضور نخواهد داشت.

سریال ۱۳ دلیل برای اینکه، براساس کتاب‌های پرفروش جی آشر (Jay Asher) داستانِ کلی جنسون است که از مدرسه به خانه باز می‌گردد و با جعبه عجیب غریبی مواجه می‌شود که اسمش روی آن نوشته شده است. وقتی جعبه را باز می‌کند نوارهایی با صدای هانا بیکر، همکلاسی‌اش، پیدا می‌کند که دو هفته قبل خودکشی کرده است. در این نوارها، هانا ۱۳ دلیل برای اینکه خودکشی کرده را توضیح می‌دهد. آیا کلی یکی از این دلیل‌هاست؟
منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.