جویی کینگ، پاتریشا آرکت را در سریال The Act همراهی می‌کند

9 September 2018 - 14:00

با توجه به گزارشات خبرگزاری ددلاین (Deadline)، جویی کینگ (Joey King)، که در آثاری نظیر The Conjuring «احضار»، White House Down «سقوط کاخ سفید» و Fargo «فارگو» هنرنمایی کرده، به سریال جدید شبکه هولو (Hulu) به نام The Act «عمل» اضافه شده است که از دیگر بازیگران آن می‌توان به پارتیشا آرکت (Patricia Arquette) اشاره کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

داستان این سریال توسط نیک آنتوسکا (Nick Antosca) و میشل دین (Michelle Dean) نوشته شده و داستان‌های جنایی عجیب و تکان‌دهنده‌ی واقعی را روایت می‌کند. کینگ که اخیرا در فیلم‌های Slender Man «انسان لاغر» و The Kissing Booth «غرفه بوسه» حضور داشته و به زودی در فیلم‌های The Lie «دروغ»، Zeroville «زیروویل» و Camp «اردوگاه» دیده خواهد شد، قرار است نقش «جیپسی بلنچارد» را بازی کند. جیپسی یک زن جوان است که تلاش می‌کند تا از رابطه‌ی بد خود با مادرش فرار کند.

ماجراجویی این شخصیت برای رسیدن به آزادی و استقلال، در نهایت موجب افشای رازهایی شده که به قتل و مرگ ختم می‌شود. جیپسی با وجود اینکه به روی ویلچر است اما همیشه شاد و مهربان بوده و فرزند خوبی برای مادرش محسوب می‌شود؛ ولی مادر او با رفتارهای محتاطانه‌ی خود باعث می‌شود که جیپسی از او جدا شده و به دنبال زندگی خود برود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.