فروش فیلم Knives Out به کارگردانی ریان جانسون به کمپانی MRC

9 September 2018 - 15:00

طبق گزارش پایگاه خبری Deadline (ددلاین)، فیلم Knives Out (چاقوها بیرون) به کارگردانی ریان جانسون (Rian Johnson) در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به کمپانی Media Rights Capital فروخته شد. حال که پروژه تامین مالی می‌شود، می‌توانیم بگوییم که فیلمبرداری فیلم جدید کارگردان Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) با هنرنمایی دنیل کریگ (Daniel Craig)، نوامبر سال جاری (آبان ۱۳۹۷) آغاز خواهد شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

طبق گزارشات چندین کمپانی دیگر نیز به دنبال خرید فیلم Knives Out (چاقوها بیرون) بودند اما در نهایت کمپانی Media Rights Capital که سابقه تولید فیلم درخشان Baby Driver (بیبی راننده) را در کارنامه خود دارد و البته فیلم Mortal Engines (موتورهای فانی) به تهیه‌کنندگی پیتر جکسون (Peter Jackson) را نیز در دست تولید دارد، حق ساخت این فیلم را با تعهدی ۴۰ میلیون دلاری به دست آورد. گام بعدی این کمپانی این است که توزیع‌کنندگانی برای فیلم بیابد.

بری آدلر (Brye Adler) و جاناتان گلفمن (Jonathan Golfman)، روسای کمپانی Media Rights Capital در تایید این قرارداد به Deadline گفتند:

ما از طرفداران بزرگ ریان و رم (Ram) بوده‌ایم از زمانی که فیلم Brick را دیدیم و از همان زمان نیز از دنبال‌کنندگان آن‌ها هستیم. Knives Out (چاقوها بیرون) فیلمی باحال، نوآورانه و سرگرم‌کننده است و از اینکه در این پروژه هیجان‌انگیز در کنار ریان، رم و کریگ هستیم، هیجان زده‌ایم.

جانسون و رم برگمن (Ram Bergman)، دستیار تهیه‌کننده این پروژه نیز اظهار داشتند:

ما نیز از همکاری با بری، جاناتان و تمامی تیم کمپانی Media Rights Capital بسیار هیجان‌زده هستیم. آن‌ها طرفداران واقعی سینما هستند و شرکای فوق‌العاده‌ای برای این ماجراجویی خواهند بود.

Knives Out (چاقوها بیرون) داستان قاتلی مدرن را به شیوه‌ای رمزآلود و به سبک رمان‌ها و فیلم‌های پلیسی کلاسیک به تصویر می‌کشد. با خروج غیر‌منتظره‌ی دنی بویل (Danny Boyle) از فیلم Bond 25 (باند ۲۵)، جانسون و برگمن از فرصت استفاده کرده و کریگ را قبل از بازگشت به نقش جیمز باند، به Knives Out (چاقوها بیرون) آوردند. جانسون که علاوه بر کارگردانی و نویسندگی، در کنار برگمن تهیه‌کننده این پروژه نیز می‌باشد، یکی از طرفداران پروپاقرص آگاتا کریستی (Agatha Christie)، نویسنده داستان‌های جنایی و کاراگاهی است.

لازم به ذکر است که جانسون قبل از اینکه اولین فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) در سه‌گانه‌ی جدید را برای Lucasfilm بسازد، فیلم Knives Out (چاقوها بیرون) را به سرانجام خواهد رساند.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.