اقتباس انگلیسی زبان فیلم موفق اتریشی Goodnight Mommy در حال ساخت است

9 September 2018 - 17:00

به دنبال موفقیت چشمگیر فیلم خارجی زبان Goodnight Mommy «شب بخیر مامان»، تریلر ترسناک سال ۲۰۱۴، قرار است اقتباس انگلیسی زبان این فیلم ساخته شود. به نقل از ددلاین این اقتباس به درخواست دیوید کاپلان (David Kaplan)، تهیه کننده‌ی این تریلر وحشتناک اتریشی و با تهیه کنندگی Animal Kingdom در دست ساخت قرار گرفته است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلمبرداری این اقتباس از نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۹ با کارگردانی مت سوبل (Matt Sobel)، کارگردان فیلم Take Me to the River، درامی که در سال ۲۰۱۵ تولید شد و مورد استقبال خوب تماشاگران قرار گرفت، آغاز خواهد شد. کایلی وارن (Kyle Warren) فیلمنامه‌‌ی این فیلم را بر اساس نسخه فیلم پیشین این اثر، خواهد نوشت.

«شب بخیر مامان» داستان دو برادر دوقلو به نام الیاس و لوکاس را دنبال می‌کند.هنگامی که این دو برادر دوقلو همراه مادرشان که عمل جراحی صورت انجام داده است به خانه‌ی جدیدشان نقل مکان می‌کنند، پس از مدتی درمی‌یابند مادرشان رفتارش به کلی تغییر کرده است و مانند یک آدم غریبه شده است و همین موضوع سبب می‌شود تا این دو برادر به فکر کشتن مادرشان بیفتند.

پس از نمایش اولیه‌ی فیلم در جشنواره فیلم ونیز در سال ۲۰۱۴ و نمایش آن در کشور سازنده‌اش اتریش در سال ۲۰۱۵، فیلم توانست تحسین کم نظیر منتقدان را بخاطر موضوع فریبنده‌اش، فضای وحشت برانگیز و تاریکش و همینطور روند آرام و باحوصله‌اش برانگیزد.

سبول در گفتگوی با اوتلت می‌گوید:

فیلم‌های مورد علاقه‌ی من آن‌هایی هستند که بیینده را تشویق می‌کنند تا با شخصیت اصلی داستان همراه شوند.

او ادامه می‌دهد:

چه ترس از رها شدن باشد یا چه پی بردن به این حقیقت وحشتناک که ممکن است نزدیک‌ترین آدما‌های اطرافمان چیزی نباشند که بنظر می‌رسند، هدف «شب بخیر مامان» خلق یک کابوس واقعی است که باعث حالت تهوع شما شود.

«شب بخیر مامان» هم به ژانر فیلم‌های خارجی زبانی که اقتباس‌هایی انگلیسی زبان بر اساس آن می‌سازند، پیوست. از این ژانر می‌توان به اقتباس Let Me In از فیلم ترسناک سوئدی محصول سال ۲۰۰۸، Let the Right One In اشاره کرد که خود آن نیز اقتباسی بو از رمانی سوئدی که در سال ۲۰۰۴ چاپ شده بود.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.