همکاری سایمن ریچ و کریستن شال با سریال کمدی خانوادگی جدید ABC

9 September 2018 - 00:00

سایمن ریچ (Simon Rich) نویسنده‌ای که تا کنون چهار بار نامزد اسکار شده است و نویسنده‌ی سریال Man Seeking Woman و فیلم Saturday Night Live است، به تازگی قراردادی دوساله با استودیو ABC امضا کرده است. به گزارش ددلاین او خیلی سریع بنابر توافقی که کرده بود، طرحی برای یک کمدی خانوادگی با تهیه کنندگی کریستن شال (Kristen Schaal) به ABC ارائه داد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

ریچ نویسنده و تهیه کننده‌ی اجرایی این کمدی خانوادگی که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده است، را بر عهده دارد. گفته می‌شود این سریال از دیدگاه یک بچه روایت می‌شود و راجع به مسائلی همچون کار کاردن با یکدیگر، غلبه بر سختی‌ها و مشکلات و گیر انداختن هیولاهای درون کمد است؛ البته پیش از آنکه شما را بخورند!

ریچ از FX Prods به ABC آمد. FX Prods جایی بود که او Man Seeking Womn را از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ در آن تهیه و تولید می‌کرد. این نویسنده‌ی کمدی معروف سابقه‌ی همکاری با چندین سریال تاپ را در کارنامه دارد. از جمله‌ی این همکاری‌ها می‌توان به سیمپسون‌ها و Miracle Workers، سریال پیش روی شبکه‌ی TBS که با درخشش استیون بوشمی (Steven Buscemi) و دنیل ردکلیف (Daniel Radcliffe) همراه است اشاره کرد. او همچنین در خلق انیمیشن موفق پیکسار، Inside Out (درون و بیرون) دست داشت و اکنون نیز در حال نوشتن فیلم Willy Wonka برای برادران وارنر است.

شال نیز ردپای خود را در آثاری نظیر کمدی مشهور فاکس، The Last Man on Earth، Bojack Horseman، ۳۰ Rock and Bob’s Burgers بر جای گذاشته است. همچنین گفته می‌شود او در Toy Story 4 (داستان اسباب‌بازی ۴) صداپیشه‌ی نقش تریکسی خواهد بود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.