احتمال حضور ربکا فرگوسن در بازسازی فیلم Dune

10 September 2018 - 13:30

ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson)، که در چند سال اخیر به‌ دلیل حضور در مجموعه فیلم‌های Mission: Impossible «ماموریت غیرممکن» شهرت زیادی به دست آورده، در حال مذاکره برای ایفای نقش اصلی اثر جدید دنی ویلنوو (Denis Villeneuve)، که بازسازی فیلم Dune «تل‌ماسه» محسوب می‌شود، است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

به گزارش خبرگزاری هالیوود ریپورتر (The Hollywood Reporter)، حضور فرگوسن قطعی نیست و باید ببینیم که این بازیگر چه تصمیمی خواهد گرفت. اگر فرگوسن در این فیلم هنرنمایی کند، او را در نقش «لیدی جسیکا»، مادر «پل آترایدز» (با بازی تیموتی شالامی)، خواهیم دید. لیدی جسیکا و پل عضوی از یک خانواده اشرافی هستند که مجبور می‌شوند به بیابان‌های سیاره آراکیس فرار کنند. پل سعی دارد تا رهبر جدید قبایل چادرنشین بیابانی ‌شود و لیدی جسیکا هم در تلاش است تا این قبایل را متقاعد کند. ماجراجویی پل یک تهدید برای امپراطوری که در تلاش است تا خانواده‌ی او را از بین ببرد به شمار می‌رود و این موضوع هسته‌ی اصلی داستان را شکل می‌دهد.

نسخه‌ی اصلی این فیلم براساس رمانی با همین نام و به قلم فرانک هربرت (Frank Herbert) ساخته و در سال ۱۹۸۴ اکران شد. این فیلم که توسط دیوید لینچ (David Lynch) کارگردانی شده بود، فروش خوبی نداشت و ضرر زیادی به استودیوی فیلم‌سازی زد. حال باید ببینیم که کارگردان فیلم‌های موفق Arrival «ورود» و دنباله‌ی جدید Blade Runner «بلید رانر»، یعنی دنی ویلنوو، چگونه این فیلم را از آب درمی‌آورد. فیلم‌نامه‌ی این بازسازی توسط اریک راث (Eric Roth) و جان اسپیتز (Jon Spaihts) نوشته شده و کمپانی لجندری پیکچرز هم تهیه‌کننده‌ی آن خواهد بود. فیلم‌برداری تل‌ماسه به زودی آغاز می‌شود اما هنوز هیچ تاریخ اکرانی برای آن اعلام نشده است.

اگر این فیلم برخلاف نسخه‌ی اصلی‌اش فروش بالایی داشته باشد، می‌توانیم امیدوار باشیم که دنباله‌هایی نیز برای آن ساخته شود. هربرت قبل از مرگش ۵ دنباله‌ برای رمانش نوشته و فرزند او، برایان هربرت (Brian Herbert)، به همراه رمان‌نویس کوین جی. اندرسون (Kevin J. Anderson) هم بر روی چندین کتاب تل‌ماسه کار کرده‌اند. این دو نفر همچنین وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی بازسازی تل‌ماسه را برعهده دارند و در نقش مشاور این اثر نیز دیده خواهند شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.