جولیا سویینی به سریال Shrill اضافه شد

10 September 2018 - 16:00

به گزارش خبرگزاری ددلاین (Deadline)، جولیا سویینی (Julia Sweeney) که بیشتر برای حضورش در برنامه‌ی Saturday Night Live «پخش زنده شنبه شب» شناخته می‌شود، به سریال کمدی جدید شبکه هولو (Hulu) با نام Shrill «جیغ» پیوسته است و ایدی براینت (Aidy Bryant) را همراهی می‌کند. او قرار است نقش مادر برایانت را به تصویر بکشد و در کنار بازیگران دیگری از جمله لولی آدفوپی (Lolly Adefope)، لوکا جونز (Luka Jones)، ایان اوونز (Ian Owens) و جان کامرون میچل (John Cameron Mitchell) به ایفای نقش بپردازد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این سریال براساس کتاب خاطراتی به نام Shrill: Notes from a Loud Woman «جیغ: نوشته‌های یک زن پرسروصدا» و به قلم لیندی وست (Lindy West) ساخته می‌شود. فیلم‌نامه‌ی آن را وست و براینت به همراه علی راشفیلد (Ali Rushfield) نوشته‌اند که داستان زن جوان و چاقی به نام آنی را روایت می‌کند. آنی (با بازی براینت) در تلاش است تا دنیای خود را تغییر دهد.

کمپانی برادوی ویدیو (Broadway Video) که متعلق به لورن مایکلز (Lorne Michaels) است، وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی این سریال را در کنار الیزابت بنکس (Elizabeth Banks) و کمپانی‌های «تلویزیون برادران وارنر» (Warner Bros. Television) و «براونستون» (Brownstone Productions) برعهده دارد.

راشفیلد همچنین در نقش شورانر این اثر حضور خواهد داشت و جسی پرتز (Jesse Peretz) هم قسمت اول را کارگردانی و تهیه می‌کند، در حالی که ساخت قسمت دوم را کری براونستین (Carrie Brownstein) به سرانجام خواهند رساند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.