کریستال رید نقش اصلی سریال Swamp Thing دنیای DC را بازی خواهد کرد

10 September 2018 - 23:30

کریستال رید (Crystal Reed) که سابقه‌ی بازی در سریال‌های Teen Wolf و Gotham را دارد، به سریال Swamp Thing، محصول دنیای دی سی پیوست؛ رید قرار است نقش اصلی این سریال یعنی اَبی آرکین را بازی کند. آرکین دکتری است که حس همدردی عمیقش او را در مرکز یک تهدید وحشتناک و همه‌گیر قرار می‌دهد، این تهدید که زندگی آن‌ها را هدف گرفته است در شهر محل زندگی‌اش اتفاق می‌افتد، جایی که او با شیطان‌های گذشته‌اش در حال مبارزه است…
زمانی که شانس با دانشمندی به نام الک هالند (Alec Holland) یار است، او آرکین را به دنیای وحشت و ماوراطبیعه و موجوداتی که به عنوان Swamp Thing شناخته می‌شوند، می‌برد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

Swamp Thing یک لایو اکشن اقتباسی از ضد قهرمان کلاسیکِ ساخته‌ی لن وین (Len Wein) و برنی رایتسون (Bernie Wrightson) است. لن وایزمن (Len Wiseman) تهیه کننده و کارگردان این سریال خواهد بود. در حالی که مارک وِرِیدن (Mark Verheiden) سازنده‌ی Battlester Galactica (ناوبر فضایی گلاکتیکا) و Daredevil شبکه‌ی نتفلیکس و گری دوبرمن (Gary Dauberman) سازنده‌ی It (آن) سرپرست نویسندگان و شو رانر سریال خواهند بود، جیمز وان (James Wan) کارگردان نام آشنای فیلم Aquaman نیز تهیه کنندگی اجرایی این مجموعه را در کنار وریدن، دوبرمن و مایکل کلر (Micheal Clear) بر عهده خواهد داشت.

شخصیت Swamp Thing اولین بار در سال ۱۹۷۱ در کتاب‌های کامیک خلق شد. او توانسته است جایگاهش را به عنوان یکی از پایه‌های دنیای دی سی حفظ کند. از جمله کامیک‌هایی که Swamp Thing در آن‌ها وجود داشته است می‌توان به seminal runs نوشته‌ی الن مور (Alan Moore)، برایان کی. وان (Brian K. Vaughan)، مارک میلر (Mark Miller) و اسکات اسنایدر (Scott Snyder) اشاره کرد. شخصیت Swamp Thing قبلا در فیلمی از وس کرِیوِن (Wes Craven) در سال ۱۹۸۲ مورد اقتباس قرار گرفت که دنباله‌اش را هم هفت سال بعد از آن ساختند. شبکه‌ی USA Network هم یک سریال سه فصلی با حضور او ساخت که در اوایل دهه‌ی ۹۰ میلادی پخش می‌شد. دیک دوراک (Dick Durock) بازیگر نقش Swamp Thing را در فیلم و سریال آن بود. انیمیشن Swamp Thing نیز در اوایل دهه‌ی ۹۰ میلادی آغاز شد که البته موفق به پخش بیش از پنج قسمت نشد.

Swamp Thing که قرار است یک پروژه‌ی سریالی باشد، احتمالا به تایتان‌ها در بخش لایو اکشن دنیای دی سی و دیگر سریال‌های اورجینال از جمله خارجی‌ها و هارلی کویین بپیوندد.

شرکت فیلمسازی Atomic Monster از جیمز وان با همکاری بردران وارنر در تولید این سریال نقش دارند. این مجموعه قرار است فیلمبرداری خود را روی سرویس دیجیتال دنیای دی سی و در سال ۲۰۱۹ آغاز کند.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.