اولین تصویر از مت اسمیت در نقش چارلز منسون در فیلم Charlie Says منتشر شد

11 September 2018 - 14:03

تصویری از فیلم Charlie Says کاری از کارگردان مری هارون (Mary Harron) با بازی مت اسمیت (Matt Smith) بازیگر فیلم‌هایی همچون Star Wars: Episode IX «جنگ ستارگان: قسمت نهم» منتشر شده است. مت اسمیت نقش یک رهبر دینی به نام چارلز منسون (Charles Manson) را در این فیلم بازی می‌کند. Variety همچنین گزارش کرده است که حقوق فیلم منسون به طور کامل به IFC Films رسیده است و آنها قصد دارند این فیلم را در سال ۲۰۱۹ به پرده‌ی سینماها ببرند. شما همراهان سینما گیمفا می‌توانید این تصویر را در ادامه‌ی همین خبر مشاهده بفرمایید.

این فیلم درام بر روی سه خانم به نام‌های موری (Murray)، یانگ (Young) و رندون (Rendon) تمرکز دارد که برای قتل منسون به مرگ محکوم شده‌اند. مجازات اعدام در نهایتا لغو شد و حکم آنها حبس ابد شده است. وور (Wever) نقش کارلن فیث (Karlene Faith) که یک دانشجو‌ی فارق‌التحصیل است را ایفا می‌کند که برای تدریس فرستاده شده است. در جریان فیلم Charlie Says این سه زن با واقعیت جنایت‌ خود مواجه می‌شوند و متوحل خواهند شد.

در فیلم Charlie Says بازیگرانی از قبیل مت اسمیت، سوکی واتر هاوس (Suki Waterhouse) بازیگر Detective Pikachu، هانا موری (Hannah Murray) بازیگر Game of Thrones، اودسا یانگ (Odessa Young) بازیگر Assassination Nation، ماریانِ رندون (Marianne Rendon) بازیگر Imposters، کارلا جوجینو (Carla Gugino) بازیگر Sin City و Watchmen، کایلی کارتر (Kaylie Carter) بازیگر Godless، چیس کرافورد (Chace Crawford)، سوسی بیکون (Sosie Bacon)، آنابث گیش (Annabeth Gish) و مریت وور (Merritt Wever) برنده‌ی جایزه‌ی امی و بازیگر Nurse Jackie و The Walking Dead خواهند درخشید.

گاینور ترنر (Guinevere Turner) کسی که فیلمنامه‌ی American Psycho را همراه با هارون (Harron) نوشته است، این فیلمنامه را بر اساس کتاب پرفروش سال ۱۹۷۱ از اد ساندرز (Ed Sanders) به نام The Family و کتاب کارلین فیث با نام The Long Prison Journey of Leslie Van Houten نوشته است. هارون خاطر نشان کرد فیلم‌نامه‌ی ترنر «چشم انداز تازه و منحصر بفردی به داستان نامشهور مرگ منسون داد و اکنون ما بازیگران فوق‌العاده‌ای برای ساخت آن داریم».

جرمی ام روسن (Jeremy M. Rosen) و کوین شولمن (Kevin Shulman) تهیه کنندگان Charlie Says هستند و دانا گورین (Dana Guerin)، مایکل گورین (Michael Guerin)، دیوید هیلاری (David Hillary) و اد سندرس (Ed Sanders) تهیه کنندگان اجرایی این فیلم هستند. کری باردن (Kerry Barden) و پاول شنِ (Paul Schnee) که با هارون روی فیلمهای American Psycho، Se7en و Dallas Buyers Club کار کرده بودند، مسئول انتخاب بازیگران برای این فیلم هستند.
منبع: Comingsoon
برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.