CW در حال گسترش یک درام ماجراجویانه به نام The Cove است

11 September 2018 - 20:55

به گزارش Variety، شبکه‌ی CW هم اکنون در حال گسترش یک سریال درام خانوادگی به نام The Cove است. این سریال توسط چاد فیواش (Chad Fiveash) و جیمز استوتراکس (James Stoteraux) و با همکاری Compari Entertainment از برنده‌ی جایزه‌ی اسکار رابرت زمکیس (Robert Zemeckis) و بخش تلویزیونی شرکت وارنر براز (Warner Bros) ساخته می‌گردد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

سریال The Cove یک درام ماجراجویانه‌ی یک ساعته است که داستان خواهران دلسردی را پس از مرگ پدرشان روایت می‌کند. آنها پس از این اتفاق به جزیزه‌ی خانوادگی‌شان می‌روند تا رازهای این جزیره‌ی بسیار زیبا را کشف کنند که از جمله‌ی آن گم شدن صندوق پدرشان است که پیدا کردن آن می‌تواند زندگی‌شان را تغییر دهد.

سریال The Cove توسط فیواش (Fiveash) و استوتراکس (Stoteraux) نوشته شده و آنها تهیه کنندگان اجرایی آن نیز هستند. زمکیس و راپک (Rapke) به همراه جکی لوین (Jackie Levine) از طرف Compari Entertainment تهیه کنندگان اجرایی هستند و بخش تلویزیونی شرکت وارنر براز نیز در تهیه‌ی سریال همکاری می‌کند.

فیواش و استوتراکس اخیرا بر روی پروژه‌های متنوعی از جمله سریال The Vampire Diaries «خاطرات یک خون آشام» با درخشش نینا دوربی (Nina Dobrev)، یان سامرهلدر (Ian Somehalder) و پاول ویسلی (Paul Wesley) کار کرده‌اند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.