دیزنی جزئیات سریال High School Musical خود را منتشر کرد

11 September 2018 - 23:00

اولین جزئیات سریال تلویزیونی موزیکال-دبیرستانی‌ِ دیزنی منتشر شد؛ به گزارش پایگاه خبری ددلاین نام این سریال High School Musical: The Musical خواهد بود. سریال قرار است بر روی سرویس استریمینگ دیزنی پخش شود.

مطمئنا داستان سریال راجع به تعدادی دانش آموز دبیرستانی است که آواز می‌خوانند، اما داستان با پیشرفت آن دانش آموزان فراتر از این موضوع خواهد رفت. یک گروه دانش آمور از «ایست های» برای ساخت تئاتر زمستانی‌شان در دبیرستان موسیقی روی استیج می‌روند. این نوجوانان خیلی سریع یاد می‌گیرند که به همان اندازه که روی استیج با مسائل و مشکلات مختلفی سر و کار دارند، بیرون از استیج هم باید با چنینی مسائلی دست و پنجه نرم کنند. آن‌ها یاد می‌گیرند که دنیا حول استیج و مسائل آن نمی‌چرخد، و دنیایی بزرگ‌تر از استیج آن بیرون وجود دارد که نباید از کنار مسائل و پیچیدگی‌های آن به سادگی گذشت. هر قسمت از سریال شامل آهنگ‌هایی جدید و بازخوانی آهنگ‌های نمادین و به یاد ماندنی فیلم‌هاست. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

High School Musical: The Musical تلاش خود را برای انتخاب هشت بازیگر اصلی سریال که به ترتیب زیر هستند، آغاز کرده است.

ریکی: ستاره‌ی ماست، یک بچه‌ دوست داشتنیِ شیطون. ریکی یک سال است که با نینی قرار می‌گذارد. زمانی که نینی با او بهم می‌زند، ریکی یک نقشه‌ی بزرگ می‌کشد تا دوباره نینی را برگرداند. لودگی و مسخره بازی‌های ریکی در کلاس وسیله‌ای است که به کمک آن ترس عمیقش از اینکه او «در هیچ چیز خوب نیست» را می‌پوشاند؛ البته بجز جذابیت و دلربا بودنش!

نینی: ستاره دیگر ماست. او می‌تواند کروس‌ آهنگ‌ها را به خوبی پیدا کند. نینی به تازگی از کمپ تابستانی‌ بازگشته است، جایی که در آن‌جا موفق شد استعدادش در زمینه‌ی خوانندگی را کشف کند و اعتماد به نفسش را بیابد. او در آن‌جا خواننده‌ی THE MUSIC MAN بود. متاسفانه او با دوست پسرش هم همان‌جا آشنا شد. دوستی‌ای که فرجام خوشایندی برایش به همراه نداشت. نینی شدیدا به دو مادرش وفادار است، او قدرتمندتر از آن دختری است که در ابتدا بوده است: یک پروانه‌ی آهنی.

ای.جی. : عشق جدید نینی، از آن تیپ شخصیت‌های کارآفرین جاه‌ طلب است که کالاهای خانگی به مردم عرضه می‌کند. او پسر دو وکیل صاحب نفوذ و قدرتمند است، ای.جی. اعتماد به نفس بالایی دارد اما وقتی کارها طبق نقشه پیش نمی‌روند، دچار حمله‌های اضطرابی می‌شود.

اشلین: عجول، بی پروا، گستاخ و ناپخته. پرحرفی‌های او برای این است که بی اعتمادی و شکی که به خود دارد را بپوشاند. کمی اهل جادو جنبل است و کتاب‌های طالع بینی می‌خواند. در گروه فرشتگان نه گانه‌ی مدرسه است. یا تلاش می‌کند که باشد. (البته اینکه پسر خاله‌اش، ای.جی. هم ارشد مدرسه است، می‌تواند در رسیدن به چنین جایگاهی به او کمک کند). چه در گروه موزیکال مدرسه حضور داشته باشد چه نداشته باشد، او همیشه چشمش به دنبال شورای مدرسه است.

بیگ رِد: رفیق چندین و چند ساله‌ی ریکی. یک اسکیت باز. بیگ رد پسر خاله‌ی معنوی بیل و تد است. تا قبل از شروع مدارس همیشه مدت زمان کمی می‌خوابد. کمبود خواب دارد برای همین هم همیشه خواب آلود است. از دوران راهنمایی بطور مخفیانه به نینی علاقه دارد، که البته هیچ‌ کس از این موضوع خبر ندارد. بیگ رد پس از بهم زدن نینی با ریک، سر یک دوراهی سخت قرار می‌گیرد که در نهایت به عوامل پشت صحنه می‌پیوندد فقط برای اینکه به نینی نزدیک تر باشد.

جینا: به او نگویید «بازیگر علی البدل» بگویید «بازیگر شگفت‌ انگیز». یک بازیگر حرفه‌ایِ بااعتماد به نفس و دارای کارت Equity که معلم درام در حق او مرتکب اشتباهی بزرگ می‌شود و او را به عنوان بازیگر اصلی انتخاب نمی‌کند. جینا یک پرنسس بی‌نام است.

ویکرام: کاپیتان نگهبانان رنگی و طراح رقص دبیرستان موزیکال است. والپیپر قفل صفحه‌ی گوشی آیفون او عکسی از بیانسه است. او توانست بخاطر بهترین رقصی که طراحی کرد، برنده‌ی جایزه Tony شود‌. ویکرام معتقد است معلم درامش بیشتر مانند رفیق اوست تا معلمش، زیرا او از آن دست آدم‌هایی است که در اتاق خودش ناهار می‌خورد، و از سوم دبستان اسپرسو می‌نوشد.

خانم جن: معلم درام جدید مدرسه. خانم جن یک زن پرانرژی است که زیاد به واقعیت توجهی ندارد. او شدیدا معتقد است که موسیقی می‌تواند زندگی انسان‌ها را نجات دهد. وقتی مدرسه به او بودجه ۵۰ هزار دلاری که می‌خواهد را نمی‌دهد، او نیز از طراح رقصش، ویکرام می‌خواهد تا یک طرح اولیه‌ی رقص برای گروه موسیقی مدرسه بسازد.

فیلم High School Musical اولین بار در سال ۲۰۰۶ از کانال دیزنی پخش شد. زک افرون (Zac Efron)، ونسا هاجنس (Venessa Hudgens) و اشلی تیشدل (Ashley Tishdale) از جمله بازیگرانی بودند که در آن فیلم نقش آفرینی کردند. آخرین فیلمی که با عنوان High School Musical 3: Senior Year منتشر شد مربوط به ۱۰ پیش سال است.

تیم فدرل (Tim Federl) و اولیور گلداستیک (Oliver Goldstick) تهیه کنندگی اجرایی این سریال را که جولی اشتون (Julie Ashton) کارگردان آن است، برعهده خواهند داشت.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.