فیلمبرداری فیلم Downton Abbey به طور رسمی آغاز شده است

11 September 2018 - 23:00

میشل داکری (Michelle Dockery) در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکسی از پشت صحنه‌ی فیلم Downton Abby منتشر کرد. این پروژه بازسازی سریال معروف Downton Abby (دانتون ابی)، درام تاریخی انگلیسی است. تا پایان این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اخبار شنیده شده حاکی از آن است که بازیگران اصلی سریال قرار است در فیلم به ایفای نقش بپردازند. از جمله این بازیگران می‌توان از دیم مگی اسمیت (Dame Maggie Smith)، هیو بونویل (Hugh Bonneville)، لارا کارمایکل (Laura Carmicheal)، میشل داکری و الیزابت مک گاورن (Elizabeth McGovren) نام برد. علاوه بر بازیگران پیشین آن، بازیگران جدیدی نیز به فیلم اضافه خواهند شد. نامزد اسکار، ایملدا استانتون (Imelda Staunton)، جرالدین جیمز (Geraldine James)، دیوید هیگ (David Haig)، توپنس میدلتون (Tuppence Middleton)، سیمون جونز (Simon Jones)، کیت فیلیپس (Kate Philips) و استفن کمپل مور (Stephen Campbell Moore) از بازیگران جدید «دانتون ابی» خواهند بود. متیو گود (Matthew Goode) نیز در نقش هنری تالبوت حضور کوتاهی در فیلم خواهد داشت.

جولیان فلوز (Julian Felowes) دارنده‌ی جایزه اسکار نیز از دیگر عوامل سریال است که در این فیلم حضور دارد. او علاوه بر نوشتن فیلمنامه‌، در کنار گرت نیم (Gareth Neame) و لیز تروبریج (Liz Trubridge) در تهیه کنندگی فیلم نیز سهیم است.برایان پرسیوال (Brian Percival) که کارگردان سریال بود، کارگردانی فیلم را برعهده خواهد داشت. نایجل مرچنت (Nigel Marchent) تهیه کننده‌ی اجرایی پیشین نیز تهیه کنندگی اجرایی فیلم را در دست خواهد داشت.

سریال تلویزیونی «دانتون ابی» داستان خانواده‌ی کراولی و خدمتکارهای آن‌ها را که در قرن بیستم میلادی و در محله‌ی ادواردین انگلیش زندگی می‌کردند، روایت می‌کند. «دانتون ابی» پس از پخش شش فصل، موفق به کسب ۳ جایزه گلدن گلوب، ۱۵ جایزه امی، یک جایزه‌ ویژه بفتا و در کل ۶۹ نامزدی امی شد؛ که این رکورد آن را به اولین سریال غیر آمریکایی تاریخ تبدیل کرد که موفق به کسب بیشترین نامزدی امی شده است.

کمپانی‌های Carnival Film Productions، Focus Features و Universal Pictures International در تولید این فیلم مشارکت خواهند کرد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.