فصل پنجم Poldark آخرین فصل آن خواهد بود

12 September 2018 - 09:00

کمپانی بی‌بی‌سی (BBC) اعلام کرده فصل پنجم سریال درام و تاریخی Poldark «پولدارک»، که براساس مجموعه رمانی با همین نام و به قلم وینستون گراهام (Winston Graham) ساخته شده، آخرین فصل آن خواهد بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

زمانی که پخش سریال پولدارک در سال ۲۰۱۵ آغاز شد، مخاطبان زیادی جذب داستان آن و ماجراهای عاشقانه و شوکه‌کننده‌اش شدند. داستان سریال درباره‌ی شخصیتی به نام راس پولدارک، همسرش دملزا و معشوقه‌ی سابقش الیزابت است. در این سریال شاهد سرگذشت این شخصیت‌ها در قرن ۱۸ام میلادی و در میان تقابل ثروت، عشق و اختلافات طبقاتی هستیم.

ایدن ترنر (Aidan Turner)، که بیشتر با سه‌گانه‌ی The Hobbit «هابیت» شناخته می‌شود، برای ایفای نقش راس و النور تاملینسون (Eleanor Tomlinson)، که در آثاری نظیر The Illusionist «شعبده‌باز» حضور داشته، برای ایفای دوباره‌ی نقش دملزا در فصل پنجم بازخواهند گشت. علاوه بر این بازیگران دیگری از جمله جک فارذینگ (Jack Farthing)، لوک نوریس (Luke Norris)، گابریلا وایلد (Gabriella Wilde)، الیس شپل (Ellise Chappell)، هری ریچاردسون (Harry Richardson)، تام یورک (Tom York) و بیتی ادنی (Beatie Edney) هم در فصل پنجم هنرنمایی خواهند کرد.

در کنار بازیگران ثابت این سریال، بازیگران جدیدی هم به فصل پنجم اضافه شده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به لیلی دادزورث ایوانز (Lily Dodsworth Evans)، کری مک‌لین (Kerri McLean)، وینسنت رگان (Vincent Regan)، پیتر سالیوان (Peter Sullivan) و فردی وایز (Freddie Wise) اشاره کرد.

سریال پولدارک توسط مایکل ری (ichael Ray) تهیه شده و سالی آپراهامیان (Sallie Aprahamian) و جاستین مولوتنیکوف (Justin Molotnikov) هم وظیفه‌ی کارگردانی آن را برعهده داشته‌اند. هورسفیلد علاوه بر نویسندگی، همچنان به نقش‌اش به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و در کنار کارن تراسل (Karen Thrussell)، دیمین تیمر (Damien Timmer) و الیزابت کیلگاریف (Elizabeth Kilgarriff) ادامه خواهد داد.

فصل پنجم این اثر در سال ۲۰۱۹ از شبکه بی‌بی‌سی وان پخش خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.