جردن پیل بازسازی Candyman را تهیه می‌کند

12 September 2018 - 13:29

مطابق با گزارش Blood Disgusting، جردن پیل (Jordan Peele) نویسنده/کارگردان برنده‌ی جایزه‌ی اسکار در حال حاضر مشغول مذاکره برای تهیه‌ی بازسازی فیلم ترسناک Candyman ساخته‌ی برنارد رز (Bernard Rose) محصول سال ۱۹۹۲ است. پیل این فیلم را از طریق کمپانی Monkeypaw Production تهیه خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که او این فیلم را کارگردانی نیز خواهد کرد یا خیر. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

فیلم Candyman براساس داستان کوتاه The Forbidden از کتاب مجموعه داستان‌های کوتاه Books of Blood نوشته‌ی کلیور بیکر (Cliver Baker) ساخته شد. این فیلم روایت‌گر داستان دانشجویی به نام هلن (Helen) است که درباره‌ی افسانه‌ها و اسطوره‌های بومی شیکاگو تحقیق می‌کند. او در حین تحقیقات خود به ماری-آن مک‌کوی (Marie-Anne McCoy) بر می‌خورد که داستان افسانه‌ی شهری Candyman را برایش تعریف می‌کند. Candyman هنرمند و فرزند یک برده بود که توسط پدرِ معشوقه‌اش یک دستش قطع شد و سپس به قتل رسید. مطابق با افسانه‌ها اگر نام Candyman را پنج بار مقابل آینه تکرار کنید ظاهر خواهد شد.

بازیگران این فیلم اسلشر (Slasher) عبارت‌اند از: تونی تاد (Tony Todd) در نقش تبهکار اصلی، Candyman، ورجینیا مدسن (Virginia Madsen) در نقش هلن و ونسا ویلیامز (Vanessa Williams) در نقش مری-آن مک‌کوی. تاکنون دو دنباله به نام‌های Farewell to the Flash و Day of the Dead بر این فیلم ساخته شده است.

پیل در حال حاضر مشغول کار بر روی چندین پروژه است که از این میان می‌توان به تریلر اجتماعی Us محصول کمپانی یونیورسال با حضور لوپیتا نیانگو (Lupita Nyongo)، وینستون دوک (Winston Duke) و الیزابت ماس (Elisabeth Moss) و نیز بازسازی تلویزیونی The Twilight Zone اشاره کرد.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.