CBS در حال توسعه‌ی سریال کمدی Just Like Us است

12 September 2018 - 16:01

به گزارش Deadline شبکه‌ی CBS حقوق سریال کمدی خانواده‌ی لاتینکس (Latinx family) با عنوان Just Like Us را از نویسنده‌ی One Day At A Time یعنی دبی وولف (Debby Wolfe) و دستیارش گلوریا کالدرون کلت (Gloria Calderon Kellett) خرید. این شبکه در حال حاضر در حال توسعه‌ی این سریال است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

Just Like Us داستان یک بیوه‌ای را روایت می‌کند که از دختر برادرش و همچنین دو دختر بزرگ خودش و پدر مادر بازنشسته‌اش نگهداری می‌کند و در رستورانی که با شوهر سابقش راه اندازی کردند، کار می‌کند.

این سریال کمدی توسط وولف نوشته شده است. مارک پروویسیرو (Marc Provissiero) از Odenkirk Provissiero Entertainment در کنار خود وولف و کلت، تهیه کنندگان اجرایی این سریال هستند. استودیوی ساخت آن نیز بخش تلویزیونی شرکت سونی پیکچرز (Sony Pictures) است.

وولف و کلت در اوایل سال جاری، برای سریال One Day at a Time جایزه‌ی اسکار گرفتند و آن نیز توسط نتفلیکس برای فصل سوم نیز ساخته می‌شود. این سریال یک کمدی خنده‌دار است که سه نسل از یک خانواده‌ی کوبایی-آمریکایی را دنبال می‌کند که با بالا و پایین‌های زندگی مواجه می‌شوند. فصل اول و دوم  One Day at a Time هم اکنون در استریم سرویس نتفلیکس در دسترس است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.