اگنیو دربز بازیگر کمدی The Three Tenors شد

12 September 2018 - 17:00

پایگاه خبری Variety تایید کرد که اگنیو دربز (Eugenio Derbez) بازیگر آثاری همچون Overboard، Dora the Explorer و فیلم دوم The Angry Birds قرار است تا در کمدی The Three Tenors بازی کند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

دربز بازیگری و تهیه کنندگی آثار زیادی را بعنوان یکی از بزرگترین ستاره‌های مکزیک در کارنامه دارد. از جمله‌ی آثار او می‌توان به Instructions Not Included و Overboard که در کنار آنا فاریس (Anna Faris) در آن بازی کرد، How to Be a Latin Lover و Miracles From Heaven اشاره کرد. پروژه‌ی بعدی دربز یک صداپیشگی در فیلم دوم The Angry Birds «پرندگان عصبانی» و ایفای نقش آلخاندرو گوتیرز (Alejandro Gutierrez) در لایو اکشنی اقتباسی از Dora the Explorer است که هم اکنون در حال فیلمبرداری است.

پاتریک آیلو (Patrick Aiello) خالق داستان The Three Tenors تهیه کننده‌ی آن نیز است و پروژه را به سنفورد پانیچ (Sanford Panitch)، رئیس Columbia Pictures داد که این تصمیمی از سونی بود. پانیچ در این زمینه خاطر نشان کرد:

من سالهای زیادی است که اگنیو را می‌شناسم. او یک شگفتی، یک فرد فوق‌العاده، یک کمدین تحسین شده و یک ستاره‌ی نابغه‌ است. ما به دنبال آن هستیم که در این پروژه با او همکاری کنیم.

رئیس Columbia Pictures داستان‌های زیادی را به فیلم تبدیل کرده است و از فیلم سازان با استعدادی هم کمک گرفته است. آخرین کار سونی Sicario: Day of the Soldado و فیلم Miss Bala از جینا رودریگز (Gina Rodriguez) است. دیگر پروژه‌ی سونی انیمیشن بسیار مورد انتظار Spider-Man: Into the Spider-Verse است که قرار است در چهاردهم دسامبر منتشر شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.