Bruised اولین تجربه‌ی کارگردانی هالی بری

12 September 2018 - 22:12

مطابق با گزارش Deadline، هالی بری (Halle Berry) ستاره‌ی X-Men «مردان ایکس» با فیلم اکشن Bruised اولین تجربه‌ی کارگردانی خود را رقم خواهد زد. این بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار برای بازی در این فیلم نیز قرارداد امضا کرده است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

فیلم Bruised داستان جکی جاستیس (Jackie Justice)، مبارزِ بدنام ورزش هنرهای رزمی ترکیبی موسوم به ام‌ام‌ای (MMA) را روایت می‌کند که در تنها چیزی که در آن تبحر دارد شکست می‌خورد: مبارزه. زمانی که منی (Manny)، پسر شش ساله‌اش که جکی سال‌ها پیش رهایش کرده جلوی پلکان خانه‌ی او ظاهر می‌شود، جکی باید بر شیاطین درون‌اش غلبه کند و با خشن‌ترین ستاره‌ی دنیای ام‌ام‌ای مواجه و در نهایت با مبارزه به مادری تبدیل شود که آن پسر استحقاق‌اش را دارد.

فیلمنامه‌ی این اثر اکشن توسط میشل رزِنفرَب (Michelle Rosenfrab) نوشته شده است. صحنه‌های مبارزه‌ی این فیلم نیز توسط تیم صحنه‌های اکشن فیلم John Wick اجرا خواهد شد. کمپانی‌ EIS مسئولیت گسترش این پروژه و کمپانی Riverstone حمایت مالی از آن را بر عهده دارند. اریکا لی (Erica Lee) نیز تهیه‌کننده‌ی اجرایی این اثر خواهد بود.

هالی بری در حال حاضر مشغول کار بر روی بازسازی Jagged Edge محصول کمپانی سونی و فیلم John Wick 3: Parabellum در کنار کیانو ریوز (Keanu Reeves)، یان مک‌شین (Ian McShane) و کامن (Common) است.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.